Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Bilgi Bankası

Akademik Takvim Duyurular Yönetmelikler İkinci Üniversite
Sonuç

Kayıt dondurma işlemleri için 2 Ekim 2023 tarihinden itibaren dilekçe ile başvuru yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Talim ve Terbiye Kurulunun 20/02/2014 tarihli ve 9 sayılı kararı kapsamında  Açık ve Uzaktan Öğretim Programlarında öğrenim gören öğrencilerin mezuniyetlerinden sonra Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına ve Öğretmenlik Mesleği Tezsiz Yüksek Lisans Programına katılabilmeleri ile ilgili karar alınmıştır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ad/soyad güncellemesi için talebinizi belirten dilekçenizi ve öğrenci kimlik kartınızı Fakültemize göndermeniz yeterlidir. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvime ulaşmak için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Akademik Takvim" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden öğrencilik durumunuzu kontrol edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

AKTS; Avrupa Kredi Transfer Sistemi olarak tanımlanmakta olup Bologna Süreci”ni kabul eden Türk Üniversitelerinde uygulanan bir kredi sistemidir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından seçilecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir nedenle ara sınava katılmayan öğrenciler, ara sınav notu sıfır kabul edilmek şartı ile diğer sınavlara katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara dönemde bölüm değişikliği yapılamaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

7179 Sayılı Askerlik Erteleme Madde 20- (2) Yükümlülerin ..., Fakülte ve Yüksekokullar ile Meslek Yüksekokullarında öğrenim görenler için 28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar askerlikleri ertelenir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrenciler, kaydı silinenler ve mezunlara ait bilgiler web servisleri aracılığıyla elektronik ortamda Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) üzerinden Milli Savunma Bakanlığına gönderilmektedir. Öğrencilerin işlemleri bu bilgiler doğrultusunda bu kurum tarafından yapılmakta ve yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Milli Savunma Bakanlığının 10/08/2018 tarihli ve 375580-18 sayılı yazısında; “Üniversiteler tarafından yükseköğrenime yeni kayıt olanlar ile mezun/terk durumundaki yükümlülere ait bilgileri içeren ve askerlik şubelerine gönderilen öğrenci belgesi düzenleme ve gönderme uygulamasına 27 Ağustos 2018 tarihi itibari ile son verilmiştir.” denilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar kişilerin askerlik hizmeti ertelenebilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Askerlik erteleme işlemleri Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci işleri, materyal ve sınav işlemleri gibi öğrencilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilme fırsatı sunan online bir uygulamadır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Sınavı (ATAYÖS) başvuruları Atatürk Üniversite web sitesi üzerinden alınmaktadır. ATAYÖS ile ilgili bütün bilgilere Atatürk Üniversitesi web sitesinde bulunan "ATAYÖS EXAM" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bakü Türk Anadolu Lisesi Alibey Hüseynzade Küçesi No:77 Nesimi Bakü /Azerbaycan, Tel:  +99 412 498 83 36 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Azerbaycan Bakü Ziraat Bankası aracılığıyla ödemelerinizi yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizin Azerbaycan Temsilciliğini Bakü Türk Anadolu Lisesi yürütmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Azerbaycan'da Fakültemiz adına öğrenci kaydı yapan herhangi bir aracı kuruluş bulunmamaktadır. Soru, görüş ve önerileriniz için Fakültemizin Azerbaycan Temsilciliği Bakü Türk Anadolu Lisesi'ne başvurabilirsiniz. Ayrıca tüm kayıt işlemleriniz için doğrudan Fakültemiz ile irtibata geçebilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum, e-mail: aof@atauni.edu.tr

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Türkiye'de yapılacak yarıyıl sonu sınavı (final) için 81 ilden herhangi birini tercih ederek sınava katılabilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders kitaplarını basılı olarak temin edebilmek için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz öğrencileri (cezaevinde olanlar da dahil) Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesinden, T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile giriş yaparak istedikleri kitabın siparişini verebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Satın aldığınız her bir kitabın ücreti 100 (yüz) TL'dir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başarı notu ara sınav puanının %30'u ve yarıyıl sonu/bütünleme/mezuniyet üç ders sınav puanının %70'i alınarak hesaplanır. Yalnızca Blok Uygulama Derslerinde bu oran yıl içi uygulama puanının (ara sınav yerine geçer) %60'ı ve yarıyıl sonu/bütünleme sınavının %40'ı alınarak hesaplanır. Öğrencinin geçme veya kalma durumunu başarı notu belirler. Tüm sınavlarda 4 yanlış 1 doğru cevabı götürmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumuna yeni kayıt yaptıran ya da okuyan öğrenciler aynı program olmaması şartı ile sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumunda okuyan ön lisans veya lisans öğrencileri okudukları programda başarıyla geçmiş olmaları durumunda ortak zorunlu derslerden (Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II, Türk Dili I-II, Yabancı Dil I-II) muaf olabilirler. Bu öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki "Ders Muafiyeti Talebi Dilekçesi" ve "Onaylı Not Döküm (Transkript)" belgelerini yüklemeleri gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Her bir ders için sınav süresi 30 dakikadır. Okuyucu-işaretleyici gibi yardımcı talebi olarak sınava katılan engelli öğrencilere tüm süreye ek olarak 15 dakika ek süre verilir.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Aynı dönem içerisinde en fazla 10 ders 30 kredilik ders seçimi yapılabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Birinci sınıf öğrencileri kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini ödedikten sonra ders kayıt işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi ile beraber başlamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama danışmanında/koordinatöründe değişiklik yapılamaz. Danışman ve koordinatörler il müdürlüğü tarafından belirlenir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Sosyal Hizmet Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Derslerinden uygulama sonucunda alınan puan ara sınav (vize) puanı, teorik sınav sonunda alınan puan ise yarıyıl sonu sınav puanı olarak değerlendirilir. Başarı notu hesaplamasında ara sınav (vize) puanının katkısı %60, yarıyıl sonu/bütünleme sınav puanının katkısı %40 olarak alınır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılmaktadır. Öğrencilerin uygulama sürecinde hazırladıkları raporlardan aldıkları puan ara sınav (vize) notu olarak belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için muafiyet işlemi yapılmaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersinden yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılır. Öğrenciler bu sınavlarda Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenen 14 üniteden sorumludurlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders yarıyılı başlamadan önce öğrencilerden uygulama yapmak istedikleri ili belirleyebilmek için il tercihleri alınır. İl tercihleri alınan öğrencilerin Fakültemiz tarafından Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüklerine bağlı kurum/kuruluşlara yerleştirme işlemleri yapılır. Yerleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra eğitim-öğretim dönemi başlangıcında Fakültemiz web sitesinde yer alan Blok Uygulama Sistemi (BUS) üzerinden uygulama birimleri duyurulur. Öğrenciler akademik takvimde belirtilen ders başlangıç tarihi ile beraber uygulamalarına başlarlar. Öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’deki iletişim bilgilerini güncel tutmaları gerekir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama sürecinde hazırlanması gereken raporlar Blok Uygulama Kılavuzunda belirtilmektedir. Öğrenciler Blok Uygulama Kılavuzuna Blok Uygulama Sistemi (BUS)’tan ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, uygulamalı bir derstir. Staj kapsamında değerlendirilmemektedir. Bu nedenle öğrencilere herhangi bir ödeme yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi kapsamındaki saha uygulaması ders başlangıcı ile başlamaktadır. Kurumlara ders başlangıcı ile gidilmelidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler, Blok Uygulama gün ve saatlerini uygulama birim yetkilisi veya uygulama il danışmanı ile beraber belirleyebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihi değişiklikleri eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 2 hafta içerisinde dilekçe ile Fakülteye başvurularak yapılır. Bu süreyi geçiren öğrencilerin il değişikliği talepleri dikkate alınmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihini yapamayan öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)' de kayıtlı ikamet illerine yerleştirilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Koordinatör ve Danışmanları ile ilgili bilgilere Blok Uygulama Sistemi (BUS)'tan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, danışman ve koordinatör iletişim bilgileri aynı sayfada yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. Öğrenciler haftada 6 saat uygulamalarına devam ederler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bağlı bulunan program müfredatına göre öğrencilerin derslerini pekiştirmek için aldıkları uygulamalı derslerdir. Bu derslerde öğrenci eğitim-öğretim yılı içerisinde bir kuruma yerleştirilerek uygulama yapması sağlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları (ara sınav), öğrencilerin hazırladıkları uygulama raporları değerlendirilerek danışmanlar tarafından belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları içinde bulunulan yarıyıl sonunda Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'den ilan edilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler hazırladıkları raporları Blok Uygulama Sistemi (BUS)’a yüklerler. Blok Uygulama raporlarının akademik takvimde belirtilen ders bitiş tarihine kadar sisteme yüklenmesi gerekir. Bu tarihten sonra öğrencilere rapor yükleme işlemi için ek süre verilmez.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Sistemi (BUS)'a Fakültemiz ana sayfasından ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama ile ilgili tüm süreci takip etmek ve öğrencilere destek vermek üzere Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri tarafından görevlendirilen koordinatör ve danışmanlar öğrencilerle ilgilenirler. Aynı zamanda öğrenciler uygulama raporları ile ilgili uygulama birimindeki meslek elemanlarından da yardım alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kurumlara yerleştirilme işlemleri tamamlanan öğrencilerin "Blok Uygulama Birimleri" dersler başlamadan önce Fakültemiz web sitesinden ilan edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama 14 hafta ve haftada 6 saat olmak üzere birimlerin çalışma gün ve saatleri içerisinde gerçekleştirilir. Uygulama gün ve saatleri uygulama birim yetkilisi tarafından belirlenir. Her öğrenci ayda 24 saat uygulamada bulunmakla yükümlüdür. Ulaşım ve rapor yazma için harcanan zamanlar bu süreye dâhil değildir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Uygulamada devam zorunludur. Devamsızlık üst sınırı her yarıyıl için %20’dir. Devamsızlık üst sınırını aşan öğrenciler başarısız sayılır ve yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavına giremezler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamaya devam edecek öğrencilerin uygulamalı derse katıldıkları süre içerisinde "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigortası" primi 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nun 87. maddesinin hükümleri uyarınca Üniversitemiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumu'na ödenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamadan başarısız olan öğrenciler dersi yeniden alırlar ve uygulama süreci yeniden başlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, kurumların çalışma gün ve saatlerine bağlı kalarak yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler uygulama yapmak istedikleri ili kendileri belirlerler. 81 ilde uygulama yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır. Hastaneler, adliyeler ve belediyelerin altında bulunan sosyal hizmet birimleri Aile ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüklerine bağlı olmadığı için öğrenciler bu kurumlarda uygulama yapamazlar.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerin bulundukları ilçede Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı bir kurum veya kuruluş varsa uygulamalarını ilçede yapabilirler. Öğrenciler bunun için il koordinatörlerinden veya danışmanlarından bilgi almalıdırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize sınavla yerleşerek kesin kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler bölüm değişikliği yapamazlar.  Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ile yerleşen öğrenciler yatay geçiş yolu ile program değişikliğine başvurabilirler. Sınavsız ikinci üniversite kapsamında başvuran aday öğrenciler ise ön kayıt sayfasından program değişikliği yapabilirler. Materyal ücretini ödeyen öğrencilerin ise dilekçe yolu ile Fakültemize başvuru yapmaları gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz akademik takvimde ilan edilen kayıt tarihleri arasında materyal ücretini Halkbank, Vakıfbank veya Ziraat Bankası şubeleri, internet bankacılığı ya da kullanıcı adı ve şifre T.C. kimlik numarası olmak üzere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ye girerek kredi kartı ile online olarak yatırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Sistemi (BUS) Blok Uygulama yapan öğrencilerin işlemlerini gerçekleştirdiği bir sistemdir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bütünleme sınavına girebilmek için vize ya da yarıyıl sonu sınavına girme şartı bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastaları veya temaslılar sınava katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastası öğrencilerin sınava girecekleri binanın girişinde bulunan görevlilere Covid-19 hastası veya temaslı olduklarını bildirmeleri yeterlidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sınavlar gerçekleştirildikten sonra soru ve cevap anahtarları Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden ilan edilip Fakültemiz web sitesinden duyurulmaktadır. Daha sonra sistemden kaldırılmaktadır. Geçmiş sınav sorularına Fakültemiz resmi mobil uygulaması üzerinden erişebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması, Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I ve Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması II Dersleri olarak Çocuk Gelişimi Lisans Programı müfredatında 4. sınıfın güz (7. yarıyıl) ve bahar (8. yarıyıl) yarıyıllarında okutulmaktadır.  

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I Dersi kapsamında kurumlarda yapılacak alan uygulaması ile ilgili detaylı bilgi ilerleyen haftalarda paylaşılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi ile beraber başlamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Çocuk Gelişimi Lisans Programı, Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması Dersleri uyarınca öğrencilerin kurum/kuruluşlara yerleştirilmesi, pratik çalışma, danışmanlık, değerlendirme süreci, tutulacak kayıtların tür ve içerikleri ile uygulama yönetim esaslarını kapsamaktadır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Daha önce herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olan Fakültemize yeni kayıt yaptıran ve Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te mezuniyet bilgisi bulunan öğrencilerimizin ortak zorunlu derslerden (Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II, Türk Dili I-II, Yabancı Dil I-IImuafiyet işlemi otomatik olarak yapılmaktadır. Bu öğrencilerin herhangi bir belge göndermelerine gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Daha önce herhangi bir ön lisans veya lisans programından mezun olan öğrenciler sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Lisans mezunu öğrenciler ön lisans veya lisans, ön lisans mezunu öğrenciler ise sadece ön lisans programını tercih edebilir.  

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kimlik bilgilerinizin değiştiğini Fakültemize bildirdiğiniz takdirde bilgileriniz Fakültemiz tarafından güncellenecektir. Ayrıca bildirdiğiniz taktirde Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından da bilgileriniz güncellenebilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Deneme sınavlarının sınav sonuçlarınıza herhangi bir etkisi yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Deneme sınavları Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den sunulmaktadır. Deneme sınavları hazırlanarak sınav tarihlerinden önce Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından tanınan, yurtdışı yükseköğretim kurumlarından ve programlarından alınan ön lisans, lisans ve yüksek lisans diplomalarının, ilgili eğitim düzeyindeki kazanımlar bakımından Türkiye’deki yükseköğretim kurumlarınca verilen ön lisans, lisans ve yüksek lisans diplomalarına eşdeğerliğinin tespit edilmesidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders bilgi paketlerine Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'den ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama ders olduğu için ders kaydının yapılması gerekmektedir. Ders kaydı yaptırmayan öğrenciler uygulamaya katılamazlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin dersleri 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterlerse ders kayıt tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir. Aynı dönem içerisinde en fazla 10 ders 30 kredilik ders seçimi yapılabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

İşlemleriniz tamamlandıktan sonra  tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgilendirme yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Not döküm belgesinin (transkript) onaylı suretinin yüklenmiş olması gerekmektedir. Ayrıca kare kodlu ve elektronik imzalı olması halinde not döküm belgesi (transkript) kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yıl boyunca ders muafiyeti işlemi yapılmaktadır.  Ders muafiyeti talep dilekçesi eğitim-öğretim yılı boyunca (sınav dönemleri hariç) gönderilebilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Başarılı olduğunuz dersten muafiyetiniz yapılmaz ve aldığınız not geçerli olur, başarısız olduğunuz derslerden muafiyet işleminiz yapılır ve muaf olduğunuz dersler GEÇER (G) olarak yazılır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde üç ortak zorunlu dersten (Atatürk İlke ve İnkılap Tarihi I-II, Türk Dili I-II, Yabancı Dil I-II) muafiyet yapılmaktadır. Daha önce herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olan ve Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te mezuniyet bilgisi bulunan öğrencilerin muafiyet işlemleri ilk kayıt aşamasında Fakültemiz tarafından otomatik olarak yapılmaktadır. Fakültemizde öğrenim gördüğü süreçte farklı bir yükseköğretim kurumundan mezun olan öğrencilerimiz ise talep dilekçelerini göndermeleri durumunda ders muafiyetinden faydalanabilirler. Ayrıca herhangi bir yükseköğretim kurumunda okuyan ön lisans veya lisans öğrencileri okudukları programda başarıyla geçmiş olmaları durumunda ortak zorunlu derslerden muaf olabilirler. Bu öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki "Ders Muafiyeti Talebi Dilekçesi" ve "Onaylı Not Döküm (Transkript)" belgelerini yüklemeleri gerekmektedir.   Üç ortak zorunlu dersten muafiyet işlemleri yönetmeliğine Fakültemiz web sitesinde bulunan  "Yönetmelikler" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci tarafında seçilen dersler açık mavi ile gösterilir. Ders onay işlemleri tamamlanan dersler sistemde koyu mavi renge döner.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başlama tarihi itibariyle 14 haftaya ait tüm materyaller Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenir. Yeni veya yeniden hazırlanmakta olan materyal var ise en kısa zamanda sisteme yüklenecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvimde belirtilen ders başlangıcı ile ders materyalleri Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden öğrencilerin erişimine açılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerimiz kayıtlı oldukları programa ait ders materyallerine akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihinde Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden erişebilirler. 


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler Fakültemize kayıt yaptırırken güz ve bahar yarıyıllarının başında materyal ücreti ödemesi yaparlar. Bu ödemelerin dışında derslere ait online materyallere ulaşmak için ayrıca bir ücret ödemesi yapmalarına gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıtlı olduğunuz programın derslerine ait materyallere Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den ulaşabilirsiniz. LMS'ye web sitemizde yer alan "LMS" bağlantısı üzerinden, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de bulunan "LMS" butonundan ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Derslerinizi Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den takip edebilirsiniz. LMS’ye web sitemizde yer alan "LMS" bağlantısı üzerinden, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de bulunan LMS butonundan ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi itibariyle 14 haftaya ait tüm materyaller Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenir. Öğrencilerimiz istedikleri her an ders materyallerine ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Derslerle ilgili canlı sınıf uygulaması bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders ile ilgili içerikler gerek üniversitemiz gerek üniversitemiz dışından alanında uzman öğretim elemanları tarafından hazırlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki dilekçelerden talebinize uygun dilekçeyi seçerek OBS üzerinden yükleyebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz Dekanlık faks numarası: 0 (442) 231 59 00   

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dilekçeniz Fakültemize ulaştığında tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgi verilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Denkliği talep edilen diplomanın Türk Yükseköğretim Sisteminde hangi alan ve düzeye eşdeğer olduğunu gösterir belgedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma ekinde mezun olduğunuz programa ait İngilizce bilgiler yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma ekini kaybeden öğrencilerin diploma ekinin kaybolduğuna dair ıslak imzalı dilekçe ile Fakültemize başvurmaları halinde evrakları yeniden düzenlenerek kendilerine gönderilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Geçici mezuniyet belgesi diploma hazırlanana kadar diplomanın yerine geçen belgedir. Fakültemizde diplomalar hemen basıldığı için geçici mezuniyet belgesi düzenlenmemektedir. Mezuniyet bilgileriniz Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'e işlenmektedir. E-devlet üzerinden mezuniyet belgesi alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diplomada isim, soy isim, T.C. kimlik numarası, anne adı, baba adı, doğum yeri, doğum tarihi, program ve mezuniyet tarihi gibi bilgiler yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bünyesindeki ön lisans, lisans ve lisans tamamlama programlarından mezun olan öğrencilerin diplomalarında Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bilgisi yer almaktadır.  Fakültemizin öğrencileri ile eş değer öğretim yapan örgün öğretim öğrencilerinin hakları bakımından fark bulunmadığı gibi, her iki yoldan mezun olanlar eşit hak ve yetkilere sahiptirler. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Durumunuzu bildiren dilekçenizi ve hatalı gelen diplomayı Fakültemize ivedi bir şekilde ulaştırmanız durumunda diplomanız tarafınıza ulaştırılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma işlemleri tamamlandıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’de kayıtlı adresinize kargo ile gönderilir ve tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgilendirme yapılır. Diplomaları adreslerine gönderilen ancak teslim edilemeden Fakültemize iade edilen öğrenciler şahsen ya da vekalet verdikleri yakınları tarafından diplomalarını teslim alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diplomasını kaybeden öğrencilerin diplomanın kaybolduğuna dair ıslak imzalı dilekçe, diplomanın kaybolduğuna dair ulusal gazete ilanı, nüfus cüzdanı fotokopisi ile Fakültemize başvurmaları halinde evrakları yeniden düzenlenerek kendilerine gönderilmektedir. Diploma ikinci nüsha olarak bir defaya mahsus yeniden düzenlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz tarafından mezuniyet bilgileriniz eş zamanlı olarak Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) veri tabanına aktarılmaktadır. E-devlet üzerinde güncel olmayan bilgileriniz için Yükseköğretim Kurulu (YÖK)'e müracaat edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kamu kurumu ya da özel şirketlere e-devletten alınan barkotlu mezuniyet belgesi ile başvurabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ek yerleştirme ile gelen öğrencilerimiz kayıt tarihlerinden sonraki sınavlara (sınav hazırlıkları tamamlanmamışsa) katılabilirler. Girmemiş oldukları sınavlar için mazeret sınavı yapılmaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Materyal ücretini ödeyen kesin kayıt işlemlerini tamamlayan %40 ve üzeri engel durumu bulunan öğrencilerden istenilen evraklar;

·         Engel durumlarını belgeleyen engelli sağlık raporunun aslı, noter onaylı örneği veya elektronik imzalı çıktısı, 

·         Öğrencinin kendisine ait IBAN numarasının bulunduğu ücret iade talebini belirten ıslak imzalı dilekçe (materyal ücreti ödemesi yapılmamış ise sadece muafiyet talebini belirten dilekçe)

Bu belgelerin, aslı ya da onaylı (belgeyi düzenleyen kurum ya da noter) örnekleri posta/kargo yolu ile gönderilmeli ya da elden ibraz edilmelidir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde Atatürk Üniversitesi Eğitim, Sağlık ve Sosyal Bilimler Enstitüleri üzerinden tezsiz yüksek lisans eğitimi alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz öğrencileri e-devlet üzerinden öğrenci belgesi ve transkript belgesi, mezunlar ise mezuniyet transkripti ve mezuniyet belgesi alabilirler. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programlarının kontenjanlarına Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) web sitesinde yer alan Programlar ve Kontenjanlar Kılavuzundan ulaşılabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlara yatay geçiş yapılmaktadır.  Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (AGNO) ve merkezî yerleştirme puanı ile öğrenci kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programlarından mezun olan öğrencilere sadece diploma düzenlenmektedir. Sertifika ve diğer eğitim programları belgeleri için ilgili birimlerle görüşmeniz gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara sınav (vize) ve bütünleme sınavlarına Azerbaycan Bakü'de katılabilirsiniz. Yarıyıl sonu sınavı (final) ise Türkiye'de gerçekleştirilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Belgelerinizi Fakültemize elden veya posta/kargo yoluyla ulaştırabilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yönetmeliğimiz gereğince Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (AGNO) yükseltme ve mazeret sınavı yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde aynı anda iki programa kayıt yaptıramazsınız.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde dersler açık ve uzaktan öğretim metoduna dayalı olarak Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzunda, "Lisans öğrenimine başlama hakkı elde eden öğrencilere, üniversitelerince ön lisans eğitimi sırasında almış oldukları derslerden eş değer kabul edilenlere muafiyet verilerek ve kredileri dikkate alınarak, programdan alması gereken dersler yerleştikleri Yükseköğretim Kurumu tarafından belirlenir. Öğrencinin alması gereken derslere göre programa kaydı (intibakı) yapılarak, eğitime devam hakkı verilir."  hükmü gereğince intibak işlemleri Fakültemiz tarafından yapılarak öğrencilerin sistemlerine yansıtılmaktadır. Öğrencilerin intibak işlemi için herhangi bir belge göndermelerine gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz bünyesinde yürütülen ön lisans ve lisans programlarına yatay geçiş ile öğrenci kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde eğitim-öğretim açıköğretim metoduyla yürütülmektedir. Öğrencilerimiz silahaltında oldukları dönemlerde de öğrenimlerine devam edebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sınavlarımız yüz yüze ve gözetim altında yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programlarından örgün öğretime yatay geçiş yapılmaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiyi geçmek istediğiniz üniversiteden alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı verilmemektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara sınav, yarıyıl sonu ve bütünleme sınavları için öğrencilerimiz, Fakültemiz tarafından belirlenen il merkezleri arasından sınava girmek istedikleri ili seçerek sınav merkezini belirlerler. Ülkemizdeki tüm illerde sınav yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz sınavları Cumartesi ve Pazar günleri oturumlar şeklinde yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Lisans (sınırlı sayıda)

Sosyal Hizmet Lisans

Tekstil ve Moda Tasarımı Lisans

Adalet Önlisans

Özel Güvenlik ve Koruma Önlisans 

Turizm ve Seyahat Hizmetleri Önlisans Programlarına sınavsız ikinci üniversite kaydı yapılmamaktadır.

 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Blok Uygulama I - II Dersleri, Sosyal Hizmet Lisans Tamamlama Programı 8. yarıyılında Blok Uygulama Dersi, Çocuk Gelişimi Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I - II Dersleri ve Tekstil ve Moda Tasarımı Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Koleksiyon Hazırlama ve Ürün Geliştirme I - II  Dersleri uygulamalı olarak yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yaz okulu hakkında detaylı bilgi almak için Fakültemiz web sitesini takip edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde yüz yüze ders uygulaması bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizden alacağınız diploma ile örgün öğretimden alınan diplomaların bir farkı yoktur. Öğrencilerimiz örgün öğretimden mezun olan öğrencilerle aynı haklara sahiptir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıtlı öğrenciler belge talebinde bulunabilirler. Talep edilen belgeler uygun görülmesi halinde öğrencilere ulaştırılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden öğrenci belgesi, onur belgesi, yüksek onur belgesi, transkript ve mezuniyet transkripti alabilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencinin kendi talebi doğrultusunda veya “Yükseköğretim Kurumundan Çıkarma Cezası” alması durumunda kayıt silme işlemi gerçekleştirilir. Ayrıca dört yarıyıl üst üste pasif durumunda olan öğrencilerin kayıtları silinmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.