Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Bilgi Bankası

Akademik Takvim Duyurular Yönetmelikler İkinci Üniversite
Sonuç
Ad/soyad güncellemesi için talebinizi belirten dilekçenizi ve öğrenci kimlik kartınızı Fakültemize göndermeniz yeterlidir. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvime ulaşmak için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Akademik Takvim" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden öğrencilik durumunuzu kontrol edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından seçilecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir nedenle ara sınava katılmayan öğrenciler, ara sınav notu sıfır kabul edilmek şartı ile diğer sınavlara katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

7179 Sayılı Askerlik Erteleme Madde 20- (2) Yükümlülerin ..., Fakülte ve Yüksekokullar ile Meslek Yüksekokullarında öğrenim görenler için 28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar askerlikleri ertelenir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrenciler, kaydı silinenler ve mezunlara ait bilgiler web servisleri aracılığıyla elektronik ortamda Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) üzerinden Milli Savunma Bakanlığına gönderilmektedir. Öğrencilerin işlemleri bu bilgiler doğrultusunda bu kurum tarafından yapılmakta ve yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Milli Savunma Bakanlığının 10/08/2018 tarihli ve 375580-18 sayılı yazısında; “Üniversiteler tarafından yükseköğrenime yeni kayıt olanlar ile mezun/terk durumundaki yükümlülere ait bilgileri içeren ve askerlik şubelerine gönderilen öğrenci belgesi düzenleme ve gönderme uygulamasına 27 Ağustos 2018 tarihi itibari ile son verilmiştir.” denilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar kişilerin askerlik hizmeti ertelenebilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Sınavı (ATAYÖS) başvuruları Atatürk Üniversite resmi web sitesi üzerinden alınmaktadır. ATAYÖS ile ilgili bütün bilgilere Atatürk Üniversitesi web sitesinde bulunan ATAYÖS EXAM sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders kitaplarını basılı olarak temin edebilmek için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz öğrencileri (cezaevinde olanlar da dahil) Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesinden, T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile giriş yaparak istedikleri kitabın siparişini verebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Satın aldığınız her bir kitabın ücreti 48 (kırk sekiz) TL'dir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başarı notu ara sınav puanının %30'u ve yarıyıl sonu/bütünleme/üç ders sınav puanının %70'i alınarak hesaplanır. Yalnızca Blok Uygulama Derslerinde ise bu oran yıl içi uygulama puanının (ara sınav yerine geçer) %60'ı ve yarıyıl sonu/bütünleme sınavının %40'ı alınarak hesaplanır. Öğrencinin geçme veya kalma durumunu başarı notu belirler. Tüm sınavlarda 4 yanlış 1 doğru cevabı götürmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumuna yeni kayıt yaptıran ya da okuyan öğrenciler aynı program olmaması şartı ile sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumunda okuyan ön lisans ve lisans öğrencileri okudukları programda başarıyla geçmiş olmaları durumunda ortak zorunlu derslerden (Türk Dili I-II, Yabancı Dil I-II ve Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II) muaf olabilirler. Bu öğrenciler Fakültemiz web sitesinde "Dilekçeler" sekmesinde bulunan "Ders Muafiyeti Talebi Dilekçesi" ve "Onaylı Not Döküm (Transkript)" belgelerini posta/kargo yolu ile (e-devletten alınan kare kodlu transkript belgesi fax yoluylaDekanlığımıza ulaştırmaları durumunda ders muafiyeti işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Her bir ders için sınav süresi 30 dakikadır. Engelli öğrencilere tüm süreye ek olarak 15 dakika ek süre verilir.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Aynı dönem içerisinde en fazla 10 ders 30 kredilik ders seçimi yapılabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Birinci sınıf öğrencileri kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini ödedikten sonra ders kayıt işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi ile beraber başlamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama danışmanında/koordinatöründe değişiklik yapılamaz. Danışman ve koordinatörler il müdürlüğü tarafından belirlenir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Sosyal Hizmet Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Derslerinden uygulama sonucunda alınan puan ara sınav (vize) puanı, teorik sınav sonunda alınan puan ise yarıyıl sonu sınav puanı olarak değerlendirilir. Başarı notu hesaplamasında ara sınav (vize) puanının katkısı %60, yarıyıl sonu/bütünleme sınav puanının katkısı %40 olarak alınır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılmaktadır. Öğrencilerin uygulama sürecinde hazırladıkları raporlardan aldıkları puan ara sınav (vize) notu olarak belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için muafiyet işlemi yapılmaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersinden yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılır. Öğrenciler bu sınavlarda Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenen 14 üniteden sorumludurlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders yarıyılı başlamadan önce öğrencilerden uygulama yapmak istedikleri ili belirleyebilmek için il tercihleri alınır. İl tercihleri alınan öğrencilerin Fakültemiz tarafından Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüklerine bağlı kurum/kuruluşlara yerleştirme işlemleri yapılır. Yerleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra eğitim-öğretim dönemi başlangıcında Fakültemiz web sitesinde yer alan Blok Uygulama Sistemi (BUS) üzerinden uygulama birimleri duyurulur. Öğrenciler akademik takvimde belirtilen ders başlangıç tarihi ile beraber uygulamalarına başlarlar. Öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’deki iletişim bilgilerini güncel tutmaları gerekir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama sürecinde hazırlanması gereken raporlar Blok Uygulama Kılavuzunda belirtilmektedir. Öğrenciler Blok Uygulama Kılavuzuna Blok Uygulama Sistemi (BUS)’tan ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, uygulamalı bir derstir. Staj kapsamında değerlendirilmemektedir. Bu nedenle öğrencilere herhangi bir ödeme yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler, Blok Uygulama gün ve saatlerini uygulama birim yetkilisi veya uygulama il danışmanı ile beraber belirleyebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihi değişiklikleri eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 2 hafta içerisinde dilekçe ile Fakülteye başvurularak yapılır. Bu süreyi geçiren öğrencilerin il değişikliği talepleri dikkate alınmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihini yapamayan öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)' de kayıtlı ikamet illerine yerleştirilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Koordinatör ve Danışmanları ile ilgili bilgilere Blok Uygulama Sistemi (BUS)'tan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, danışman ve koordinatör iletişim bilgileri aynı sayfada yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. Öğrenciler haftada 6 saat uygulamalarına devam ederler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bağlı bulunan program müfredatına göre öğrencilerin derslerini pekiştirmek için aldıkları uygulamalı derslerdir. Bu derslerde öğrenci eğitim-öğretim yılı içerisinde bir kuruma yerleştirilerek uygulama yapması sağlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları (ara sınav), öğrencilerin hazırladıkları uygulama raporları değerlendirilerek danışmanlar tarafından belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları içinde bulunulan yarıyıl sonunda Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'den ilan edilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler hazırladıkları raporları Blok Uygulama Sistemi (BUS)’a yüklerler. Blok Uygulama raporlarının akademik takvimde belirtilen ders bitiş tarihine kadar sisteme yüklenmesi gerekir. Bu tarihten sonra öğrencilere rapor yükleme işlemi için ek süre verilmez.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Sistemi (BUS)'a Fakültemiz ana sayfasından ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama ile ilgili tüm süreci takip etmek ve öğrencilere destek vermek üzere Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri tarafından görevlendirilen koordinatör ve danışmanlar öğrencilerle ilgilenirler. Aynı zamanda öğrenciler uygulama raporları ile ilgili uygulama birimindeki meslek elemanlarından da yardım alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kurumlara yerleştirilme işlemleri tamamlanan öğrencilerin "Blok Uygulama Birimleri" dersler başlamadan önce Fakültemiz web sitesinden ilan edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama 14 hafta ve haftada 6 saat olmak üzere birimlerin çalışma gün ve saatleri içerisinde gerçekleştirilir. Uygulama gün ve saatleri uygulama birim yetkilisi tarafından belirlenir. Her öğrenci ayda 24 saat uygulamada bulunmakla yükümlüdür. Ulaşım ve rapor yazma için harcanan zamanlar bu süreye dâhil değildir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Uygulamada devam zorunludur. Devamsızlık üst sınırı her yarıyıl için %20’dir. Devamsızlık üst sınırını aşan öğrenciler başarısız sayılır ve yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavına giremezler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamaya devam edecek öğrencilerin uygulamalı derse katıldıkları süre içerisinde "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigortası" primi 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nun 87. maddesinin hükümleri uyarınca Üniversitemiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumu'na ödenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamadan başarısız olan öğrenciler dersi yeniden alırlar ve uygulama süreci yeniden başlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, kurumların çalışma gün ve saatlerine bağlı kalarak yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler uygulama yapmak istedikleri ili kendileri belirlerler. 81 ilde uygulama yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır. Hastaneler, adliyeler ve belediyelerin altında bulunan sosyal hizmet birimleri Aile ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüklerine bağlı olmadığı için öğrenciler bu kurumlarda uygulama yapamazlar.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerin bulundukları ilçede Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı bir kurum veya kuruluş varsa uygulamalarını ilçede yapabilirler. Öğrenciler bunun için il koordinatörlerinden veya danışmanlarından bilgi almalıdırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize sınavla yerleşerek kesin kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler bölüm değişikliği yapamazlar.  Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ile yerleşen öğrenciler yatay geçiş yolu ile program değişikliğine başvurabilirler. Sınavsız ikinci üniversite kapsamında başvuran aday öğrenciler ise ön kayıt sayfasından program değişikliği yapabilirler. Materyal ücretini ödeyen öğrencilerin ise dilekçe yolu ile Fakültemize başvuru yapmaları gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz akademik takvimde ilan edilen kayıt tarihleri arasında materyal ücretini Halkbank, Vakıfbank veya Ziraat Bankası şubeleri, internet bankacılığı ya da kullanıcı adı ve şifre T.C. kimlik numarası olmak üzere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ye girerek kredi kartı ile online olarak yatırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Sistemi (BUS) Blok Uygulama yapan öğrencilerin işlemlerini gerçekleştirdiği bir sistemdir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bütünleme sınavına girebilmek için vize ya da yarıyıl sonu sınavına girme şartı bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastaları veya temaslılar sınava katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastası öğrencilerin sınava girecekleri binanın girişinde bulunan görevlilere Covid-19 hastası veya temaslı olduklarını bildirmeleri yeterlidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Tüm sınavların soru ve cevap anahtarları Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden ilan edilip Fakültemiz web sitesinden duyurulmaktadır. Daha sonra sistemden kaldırılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Daha önce herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olan Fakültemize yeni kayıt yaptıran ve Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te mezuniyet bilgisi bulunan öğrencilerimizin ortak zorunlu derslerden (Yabancı Dil I-II, Türk Dili I-II, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II) muafiyet işlemi otomatik olarak yapılmaktadır. Bu öğrencilerin herhangi bir belge göndermelerine gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Daha önce herhangi bir ön lisans veya lisans programından mezun olan öğrenciler sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Lisans mezunu öğrenciler ön lisans veya lisans, ön lisans mezunu öğrenciler ise sadece ön lisans programını tercih edebilir.  

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kimlik bilgilerinizin değiştiğini Fakültemize bildirdiğiniz takdirde bilgileriniz Fakültemiz tarafından güncellenecektir. Ayrıca bildirdiğiniz taktirde Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından da bilgileriniz güncellenebilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Deneme sınavlarının sınav sonuçlarınıza herhangi bir etkisi yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Deneme sınavları Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den sunulmaktadır. Deneme sınavları hazırlanarak sınav tarihlerinden önce Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders bilgi paketlerine Öğrenci Bilgi sistemi (OBS)'den ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama ders olduğu için ders kaydının yapılması gerekmektedir. Ders kaydı yaptırmayan öğrenciler uygulamaya katılamazlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin dersleri 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterlerse ders kayıt tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir. Aynı dönem içerisinde en fazla 10 ders 30 kredilik ders seçimi yapılabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

İşlemleriniz tamamlandıktan sonra  tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgilendirme yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Gönderilen onaylı not döküm belgesinin (transkript) onaylı suretinin doğrudan veya posta/kargo yoluyla Fakültemize teslim edilmesi gerekmektedir. Faks ile gönderilen evraklar kare kodlu ve elektronik imzalı olması halinde kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yıl boyunca ders muafiyeti işlemi yapılmaktadır.  Ders muafiyeti talep dilekçesi eğitim-öğretim yılı boyunca (sınav dönemleri hariç) gönderilebilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Başarılı olduğunuz dersten muafiyetiniz yapılmaz ve aldığınız not geçerli olur, başarısız olduğunuz derslerden muafiyet işleminiz yapılır ve muaf olduğunuz dersler GEÇER (G) olarak yazılır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde üç ortak zorunlu dersten (Türk Dili I-II, Atatürk İlke ve İnkılap Tarihi I-II, Yabancı Dil I-II) muafiyet yapılmaktadır. Daha önce herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olan ve Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te mezuniyet bilgisi bulunan öğrencilerin muafiyet işlemleri ilk kayıt aşamasında Fakültemiz tarafından otomatik olarak yapılmaktadır. Fakültemizde öğrenim gördüğü süreçte farklı bir yükseköğretim kurumundan mezun olan öğrencilerimiz ise talep dilekçelerini faks ile göndermeleri durumunda ders muafiyetinden faydalanabilirler. Ayrıca herhangi bir yükseköğretim kurumunda okuyan ön lisans ve lisans öğrencileri okudukları programda başarıyla geçmiş olmaları durumunda ortak zorunlu derslerden muaf olabilirler. Bu öğrenciler Fakültemiz web sitesinde bulunan "Dilekçeler" sekmesindeki  Ders Muafiyeti Talebi Dilekçesi" ve "Onaylı Not Döküm Belgesi (Transkript) belgelerini posta/kargo yolu ile (e-devletten alınan kare kodlu transkript belgesi fax yoluylaDekanlığımıza ulaştırmaları durumunda ders muafiyeti işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır. Üç ortak zorunlu dersten muafiyet işlemleri yönetmeliğine Fakültemiz web sitesinde bulunan  "Yönetmelikler" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başlama tarihi itibariyle 14 haftaya ait tüm materyaller Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenir. Yeni veya yeniden hazırlanmakta olan materyal var ise en kısa zamanda sisteme yüklenecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerimiz kayıtlı oldukları programa ait ders materyallerine akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihinde Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden erişebilirler. 


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler Fakültemize kayıt yaptırırken güz ve bahar yarıyıllarının başında materyal ücreti ödemesi yaparlar. Bu ödemelerin dışında derslere ait online materyallere ulaşmak için ayrıca bir ücret ödemesi yapmalarına gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıtlı olduğunuz programın derslerine ait materyallere Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den ulaşabilirsiniz. LMS'ye web sitemizde yer alan "LMS" bağlantısı üzerinden, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de bulunan "LMS" butonundan ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Derslerinizi Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den takip edebilirsiniz. LMS’ye web sitemizde yer alan LMS bağlantısı üzerinden, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de bulunan LMS butonundan ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi itibariyle 14 haftaya ait tüm materyaller Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’ye yüklenir. Öğrencilerimiz istedikleri her an ders materyallerine ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Derslerle ilgili canlı sınıf uygulaması bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders ile ilgili içerikler gerek üniversitemiz gerek üniversitemiz dışından alanında uzman öğretim elemanları tarafından hazırlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dilekçenizi elden posta/kargo veya faks yoluyla Fakültemize ulaştırabilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum Faks: 0442 231 59 00

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz Dekanlık faks numarası: 0 (442) 231 59 00   

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dilekçeniz Fakültemize ulaştığında tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgi verilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma ekinde mezun olduğunuz programa ait İngilizce bilgiler yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma ekini kaybeden öğrencilerin diploma ekinin kaybolduğuna dair ıslak imzalı dilekçe ile Fakültemize başvurmaları halinde evrakları yeniden düzenlenerek kendilerine gönderilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Geçici Mezuniyet Belgesi diploma hazırlanana kadar diplomanın yerine geçen belgedir. Fakültemizde diplomalar hemen basıldığı için Geçici Mezuniyet Belgesi düzenlenmemektedir. Mezuniyet bilgileriniz Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'e işlenmektedir. e-devlet üzerinden mezuniyet belgesi alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diplomada isim, soy isim, T.C. kimlik numarası, anne adı, baba adı, doğum yeri, doğum tarihi, program ve mezuniyet tarihi gibi bilgiler yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bünyesindeki ön lisans ve lisans programlarından mezun olan öğrencilerin diplomalarında Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi bilgisi yer almaktadır.  Fakültemizin öğrencileri ile eş değer öğretim yapan örgün öğretim öğrencilerinin  hakları bakımından fark bulunmadığı gibi, her iki yoldan mezun olanlar eşit hak ve yetkilere sahiptirler. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Durumunuzu bildiren dilekçenizi ve hatalı gelen diplomayı Fakültemize ivedi bir şekilde ulaştırmanız durumunda diplomanız tarafınıza ulaştırılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diploma işlemleri tamamlandıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’de kayıtlı adresinize kargo ile gönderilir ve tarafınıza kısa mesaj (SMS) ile bilgilendirme yapılır. Diplomaları adreslerine gönderilen ancak teslim edilemeden Fakültemize iade edilen öğrenciler şahsen ya da vekalet verdikleri yakınları tarafından diplomalarını teslim alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Diplomasını kaybeden öğrencilerin diplomanın kaybolduğuna dair ıslak imzalı dilekçe, diplomanın kaybolduğuna dair ulusal gazete ilanı, nüfus cüzdanı fotokopisi ile Fakültemize başvurmaları halinde evrakları yeniden düzenlenerek kendilerine gönderilmektedir. Diploma ikinci nüsha olarak bir defaya mahsus yeniden düzenlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz tarafından mezuniyet bilgileriniz eş zamanlı olarak Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) veri tabanına aktarılmaktadır. E-devlet üzerinde güncel olmayan bilgileriniz için Yükseköğretim Kurulu (YÖK)'e müracaat edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ek yerleştirme ile gelen öğrencilerimiz kayıt tarihlerinden sonraki sınavlara (sınav hazırlıkları tamamlanmamışsa) katılabilirler. Girmemiş oldukları sınavlar için mazeret sınavı yapılmaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Materyal ücretini ödeyen kesin kayıt işlemlerini tamamlayan %40 ve üzeri engel durumu bulunan öğrencilerden istenilen evraklar;

·         Engel durumlarını belgeleyen engelli sağlık raporunun aslı, noter onaylı örneği veya elektronik imzalı çıktısı, 

·         Öğrencinin kendisine ait IBAN numarasının bulunduğu ücret iade talebini belirten ıslak imzalı dilekçe (materyal ücreti ödemesi yapılmamış ise sadece muafiyet talebini belirten dilekçe)

Bu belgelerin, aslı ya da onaylı (belgeyi düzenleyen kurum ya da noter) örnekleri posta/kargo yolu ile gönderilmeli ya da elden ibraz edilmelidir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz bünyesinde tezsiz yüksek lisans eğitimi alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz öğrencileri e-devlet üzerinden öğrenci belgesi ve transkript belgesi, mezunlar ise mezuniyet transkripti ve mezuniyet belgesi alabilirler. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programlarının kontenjanlarına Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) web sitesinde yer alan Programlar ve Kontenjanlar Kılavuzundan ulaşılabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlara yatay geçiş yapılmaktadır.  Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (AGNO) ve merkezî yerleştirme puanı ile öğrenci kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Belgelerinizi Fakültemize elden veya posta/kargo yoluyla ulaştırabilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yönetmeliğimiz gereğince Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (AGNO) yükseltme ve mazeret sınavı yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde aynı anda iki programa kayıt yaptıramazsınız.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde dersler açık ve uzaktan öğretim metoduna dayalı olarak Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) üzerinden yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzunda, "Lisans öğrenimine başlama hakkı elde eden öğrencilere, üniversitelerince ön lisans eğitimi sırasında almış oldukları derslerden eş değer kabul edilenlere muafiyet verilerek ve kredileri dikkate alınarak, programdan alması gereken dersler yerleştikleri Yükseköğretim Kurumu tarafından belirlenir. Öğrencinin alması gereken derslere göre programa kaydı (intibakı) yapılarak, eğitime devam hakkı verilir."  hükmü gereğince intibak işlemleri Fakültemiz tarafından yapılarak öğrencilerin sistemlerine yansıtılmaktadır. Öğrencilerin intibak işlemi için herhangi bir belge göndermelerine gerek yoktur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz bünyesinde yürütülen ön lisans ve lisans programlarına yatay geçiş ile öğrenci kabul edilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde eğitim-öğretim açıköğretim metoduyla yürütülmektedir. Öğrencilerimiz silahaltında oldukları dönemlerde de öğrenimlerine devam edebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Geçici mezuniyet belgesi diploma hazırlanana kadar diplomanın yerine geçen belgedir. Fakültemizde diplomalar hemen basıldığı için geçici mezuniyet belgesi düzenlenmemektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sınavlarımız yüz yüze ve gözetim altında yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programlarından örgün öğretime yatay geçiş yapılmaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiyi geçmek istediğiniz üniversiteden alabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı verilmemektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara sınav, yarıyıl sonu ve bütünleme sınavları için öğrencilerimiz, Fakültemiz tarafından belirlenen il merkezleri arasından sınava girmek istedikleri ili seçerek sınav merkezini belirlerler. Ülkemizdeki tüm illerde sınav yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz sınavları Cumartesi ve Pazar günleri oturumlar şeklinde yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Lisans (sınırlı sayıda)

Grafik Tasarım Lisans

Sosyal Hizmet Lisans

Tekstil ve Moda Tasarımı Lisans

Turizm ve Seyahat Hizmetleri Ön Lisans Programlarına sınavsız ikinci üniversite kaydı yapılmamaktadır.

 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Blok Uygulama I - II Dersleri, Sosyal Hizmet Lisans Tamamlama Programı 8. yarıyılında Blok Uygulama Dersi, Çocuk Gelişimi Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I - II Dersleri ve Tekstil ve Moda Tasarımı Lisans Programı 7. ve 8. yarıyıllarında Koleksiyon Hazırlama ve Ürün Geliştirme I - II  Dersleri uygulamalı olarak yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yaz okulu hakkında detaylı bilgi almak için Fakültemiz web sitesini takip edebilirisiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizde yüz yüze ders uygulaması bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizden alacağınız diploma ile örgün öğretimden alınan diplomaların bir farkı yoktur. Öğrencilerimiz örgün öğretimden mezun olan öğrencilerle aynı haklara sahiptir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıtlı öğrenciler belge talebinde bulunabilirler. Talep edilen belgeler uygun görülmesi halinde öğrencilere ulaştırılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden öğrenci belgesi, onur belgesi, yüksek onur belgesi, transkript ve mezuniyet transkripti alabilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencinin kendi talebi doğrultusunda veya “Yükseköğretim Kurumundan Çıkarma Cezası” alması durumunda kayıt silme işlemi gerçekleştirilir. Ayrıca dört yarıyıl üst üste pasif durumunda olan öğrencilerin kayıtları silinmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Islak imzalı öğrenci belgesi, onur belgesi, yüksek onur belgesi, transkript ve mezuniyet transkripti talepleriniz için Fakültemize yazılı olarak başvurmanız gerekmektedir. Fakültemiz web sitesinde bulunan "Dilekçeler" başlığından evrak talebiniz ile ilgili dilekçeyi doldurabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt silme talebinizi içeren ıslak imzalı dilekçenizin aslını ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini Fakültemize elden teslim ettiğiniz ya da posta/kargo yoluyla gönderdiğiniz takdirde kayıt silme işleminiz gerçekleştirilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt silme dilekçenizi ve istenen evrakları Fakültemize ulaştırdığınız taktirde ilk Fakülte Yönetim Kurulunda kayıt silme işleminiz onaylanır ve tarafınıza yazılı bilgi verilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizden mezun olan öğrenciler Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'ten mezuniyet belgesi alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi web sitesinde yer alan "E-Hizmetler" sekmesinden e-devlet şifrenizle giriş yaparak "Mezun Bilgi Sistemi" üzerinden mezun öğrenci kimlik kartı talep edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler kayıtlı oldukları program müfredatında yer alan sorumlu oldukları bütün dersleri başarı ile tamamladıkları takdirde mezun olmaya hak kazanırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci ulaşım kartı (paso) alacak öğrencilerimiz, gerekli işlemler hakkında bulundukları illerdeki belediyelerden bilgi almalıdırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sistem üzerinden kayıt işlemlerini yapan öğrencilerin kesin kayıt işlemleri kayıt için gereken evrakların Fakültemize ulaştırılması ve materyal ücreti ödemesinin yapılmasının ardından tamamlanmış olur. Öğrenciler özlük bilgilerine ve dersleri ile ilgili bilgilere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonucu ile kayıt yaptıran öğrencilerin ilk yıl ders kayıtları Fakültemiz tarafından yapılmaktadır. Takip eden yıllarda öğrenciler ders kayıtlarını Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden kendileri yapacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz programları için belirlenen materyal ücretlerini Fakültemiz web sitesinde "Programlar" sekmesinde bulunan "Materyal Ücretleri" başlığından öğrenebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonucu ile Fakültemiz programlarına kayıt yaptıran öğrenciler üçüncü sınıftan öğrenimlerine devam ederler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Lisans Programı

İşletme Lisans Programı

Kamu Yönetimi Lisans Programı

Reklamcılık Lisans Programı

Sağlık Yönetimi Lisans Programı

Sosyal Hizmet Lisans Programı

Sosyoloji Lisans Programı
   

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz web sitesinde belirtilen tarihler arasında kayıt işlemlerini yapamaz ve evraklarınızı Fakültemize ulaştıramazsanız kayıt işlemleriniz tamamlanmamış olur. Belirtilen tarihler arasında belgelerini Fakültemize gönderemeyen öğrencilerin kayıt işlemleri geçersiz sayılır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te bilgisi bulunmayan öğrenci adaylarımız ön lisans diplomalarının onaylı suretini Fakültemize göndererek kayıt işlemlerini tamamlayabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonucu ile Fakültemize yerleşen öğrenci adaylarımız Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından belirlenen kayıt tarihlerinde Halkbank, Vakıfbank veya Ziraat Bankasına materyal ücretini ödeyerek herhangi bir belge göndermeden kayıt işlemlerini tamamlayabilirler. Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS)'te bilgisi bulunmayan öğrenci adaylarımız ön lisans diplomalarının onaylı suretini Fakültemize göndererek kayıt işlemlerini yapabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt için gerekli belgeleri Fakültemize elden teslim edebilir ya da posta/kargo yolu ile ulaştırabilirsiniz.  Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonrası kayıt tarihleri Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından duyurulduktan hemen sonra Fakültemiz web sitesinde ilan edilmektedir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK), kazandığı programın Dikey Geçiş Sınavı (DGS) kayıt tarihinde mezun durumda olmayan ancak kayıt sonrası mezun olabilecek durumdaki öğrencilere şartlı kayıt imkanı tanımaktadır. DGS kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlayarak, bütünleme sınavı ya da tek ders sınavı gibi sınavlardan başarılı olarak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla ilgili eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıcına kadar, DGS’de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabilmeleri mümkündür. Bu bilgi her yıl YÖK tarafından yayınlanmaktadır.



İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt evrakları Fakültemize ulaşan öğrenciler kısa mesaj (SMS) ile bilgilendirilmektedir. Öğrenciler kayıt işlemlerini Öğrenci Bilgi Sitemi (OBS) üzerinden takip edebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize dilekçe ile başvurarak evraklarınızın iadesini talep edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıtlı olan öğrencilerimize öğrenci kimlik kartı verilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz materyal ücretini ödemelidirler. Ayrıca sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize öğrenci olarak başvuran, okulunu uzatan ve Sağlık Alanında Lisans Tamamlama kapsamında Fakültemize başvuran öğrenciler yıllık katkı payı öderler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Yurtdışı lise ve dengi okullardan mezun olarak Milli Eğitim Müdürlüklerinden veya Konsolosluklardan denklik belgesi alanlar, Fakültemiz lisans ya da ön lisans programlarına doğrudan başvurarak kayıt yaptırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Dersler yerleştikleri ilk dönem Fakültemiz tarafından diğer dönemlerde ise öğrencilerimiz tarafından Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden seçilerek ders kaydı yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi tarafından belirlenen yatay geçiş başvuru tarihleri arasında istenilen evrakları Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir. Başvuru için gerekli evraklar Atatürk Üniversitesi web sitesinden ilan edilmektedir. Yatay geçiş bilgi rehberine Atatürk Üniversitesi web sitesinde bulunan "Öğrenci" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ile yerleşen ve başka bir yükseköğretim kurumunda kaydı olmayan öğrenciler, kayıtlarını sildirdikten sonra sınavsız ikinci üniversite kapsamında kayıt yaptıramazlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizin Ankara'da öğrenci iletişim merkezi bulunmaktadır. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Öğrenci İletişim Merkezi Kültür Mahallesi İçel Sokak No:27 Kızılay/ANKARA Telefon: 0850 241 0 282

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize materyal ücretini ödeyen kesin kayıt işlemlerini tamamlayan gazi, gazi ve şehitlerin birinci dereceden yakınlarından (eş ve çocukları) istenilen evraklar;

·         Şehit veya gazinin mensup olduğu Kuvvet Komutanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı veya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüklerinden temin edecekleri kanun kapsamı belirtilmiş Hak Sahiplik Belgesi’nin (Durum Belgesi) aslı ya da elektronik imzalı çıktısı,

·         Şehit ve gazilerin birinci dereceden yakınlarının, yakınlık derecesini belgeleyen aile nüfus kayıt örneği,

·         Öğrencinin kendisine ait IBAN numarasının bulunduğu ücret iade talebini belirten ıslak imzalı dilekçe (materyal ücreti ödemesi yapılmamış ise sadece muafiyet talebini belirten dilekçe)

Bu belgelerin, aslı ya da onaylı (belgeyi düzenleyen kurum ya da noter) örnekleri posta/kargo yolu ile gönderilmeli ya da elden ibraz edilmelidir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Gazi, gazi ve şehit yakınlarının ücret muafiyetinden yaralanabilmesi için aşağıdaki kanun maddelerinden yararlanıyor olmaları gerekmektedir.

3713 sayılı Kanun
1005 sayılı Kanun
2330 sayılı Kanun
2629 sayılı Kanun
2453 sayılı Kanun
5510 sayılı Kanunun 47. Maddesi

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptıran gaziler, gazi ve şehitlerin birinci dereceden yakınları (eş ve çocukları) durumlarını belgelendirdikleri taktirde materyal ücretinden muaf olurlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Görevli İşlemleri Sistemi (GİS)'e Fakültemiz web sitesinde bulunan "Hızlı Bağlantılar" sekmesinden giriş yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Görme engelli öğrencilerimiz derslerini Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)’den takip edebilirler. Ayrıca konu ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz tarafından sadece sınav yapılan merkezlerin bulunduğu il/ilçelerdeki ceza infaz kurumlarında sınav yapıldığından, ilçe ceza infaz kurumlarının belirtilen süre içerisinde kurumlarında bulunan tutuklu ya da hükümlü öğrencilerin bilgilerini, öğrencilerin sınava katılacağı merkezleri bulunan ceza infaz kurumuna bildirmeleri gerekmektedir. Tutuklu ve hükümlü öğrencilerimiz sisteme kaydını yapmış olan merkezdeki cezaevinde sınavlarına katılabilmektedirler. Açık ceza infaz kurumlarında bulunan öğrenciler ceza infaz kurumlarında sınava alınmamaktadırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak atanacaktır. Geriye kalan dersleri öğrencilerin kendilerinin seçmesi gerekmektedir. Bulunduğunuz dönemde kayıtlı olduğunuz programa ait hangi dersleri seçeceğinizi Fakültemiz web sitesinde yer alan  “PROGRAMLAR” başlığı altındaki “Müfredat” bilgisinden kontrol edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz tarafından belirlenmiş olan tüm sınav kurallarına uymamanız durumunda sınavınız geçersiz sayılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara sınav, yarıyıl sonu ve bütünleme sınavları için sınav merkezi tercihi yapılmaktadır. Ayrıca Fakültemiz tarafından belirlenen il merkezleri arasından mezuniyet üç ders sınavı için de sınav merkezi tercihi yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Her ders için ders videosu hazırlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Gazi, gazi ve şehit yakınları ile engelli olan ve durumlarını belgeleyen öğrencilerin, bir kereye mahsus belgelerini göndermeleri yeterlidir. Ancak rapor süresi biten engelli öğrencilerin, güncel engelli raporlarını yeniden göndermeleri gerekmektedir. Daha önce Fakültemizden mezun olan ya da kaydını sildiren engelli ya da gazi, gazi ve şehit yakını olduğunu belgeleyen öğrenciler bu belgelerini yeniden gönderdikleri takdirde talepleri işleme alınacaktır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sağlık ile ilgili mazeretler hariç geçerli nedenler çerçevesinde eğitim-öğretim sürecinde en çok iki yarıyıl/bir yıl süre ile kayıt dondurulabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerin Fakültemize dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt dondurma ders kaydı yaptırılan tarihten itibaren 15 gün içinde yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerin iade talepleri ders materyalleri Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS)'ye yüklenmemiş ise taleplerini belirten, kendilerine ait bir hesabın IBAN numarasının bulunduğu ıslak imzalı dilekçeyi, Fakültemize elden veya posta/kargo yoluyla ulaştırmaları durumunda işleme alınır ve yatırmış oldukları materyal ücreti taraflarına iade edilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt evraklarını Fakültemize elden teslim edebilir ya da posta/kargo yolu ile ulaştırabilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Yakutiye/ERZURUM

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt evraklarınızı web sitemizde belirtilen kesin kayıt tarihleri içerisinde Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ön kayıt işlemlerini yapan öğrencilerin kesin kayıt işlemleri kayıt için gereken evrakların Fakültemize ulaştırılması ve materyal ücreti ödemesinin yapılmasının ardından tamamlanmış olur. Öğrenciler özlük bilgilerine ve dersleri ile ilgili bilgilere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ön kayıt işlemlerini yapan öğrencilerin kesin kayıt işlemleri kayıt için gereken evrakların Fakültemize ulaştırılması ve materyal ücreti ödemesinin yapılmasının ardından tamamlanmış olur. Öğrenciler özlük ve dersleri ile ilgili bilgilere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptıran öğrencilerimiz her yarıyıl başında bulunulan yarıyıl içerisindeki derslerini alabilmek için ders kaydı yaparlar. Ders kaydı yapmayan öğrenciler o yarıyıl içerisinde ders alamaz ve ders materyallerine ulaşamazlar. Bu nedenle öğrencilerimiz her yarıyıl başında materyal ücretini yatırarak ders kaydı yapmalıdırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt yenilemek isteyen öğrencilerimiz akademik takvimde belirtilen tarihler arasında kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini yatırdıktan sonra ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini yapabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıt yenileme işlemlerini akademik takvimde belirtilen tarihler arasında yapamayan öğrenciler mazeretli ders kayıt döneminde ders seçimi yapabilirler. Bu tarihlerde de kayıtlarını yaptıramayan öğrencilerin kayıt yenileme işlemleri yapılmamış olur ve öğrenci pasif duruma düşer.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders kayıt işlemini ilgili dönemde yapan öğrenciler öğrencilik haklarından yararlanamaz ve pasif öğrenci durumuna düşerler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz akademik takviminde belirtilen tarihler arasında kayıt işlemlerini yapamaz ve evraklarınızı Fakültemize ulaştıramazsanız kayıt işlemleriniz tamamlanmamış olur. Belirtilen tarihler arasında evraklarını Fakültemize gönderemeyen öğrencilerin kayıt işlemleri geçersiz sayılır

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz web sitesinde belirtilen tarihler arasında kayıt işlemlerini yapamaz ve evraklarınızı Fakültemize ulaştıramazsanız kayıt işlemleriniz tamamlanmamış olur. Belirtilen tarihler arasında evraklarını Fakültemize gönderemeyen öğrencilerin kayıt işlemleri geçersiz sayılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize öğrenci olarak başvuran, okulunu uzatan ve Sağlık Alanında Lisans Tamamlama kapsamında Fakültemize kayıt yaptıran öğrenciler katkı payı ücreti ödemektedirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize dilekçe ile başvurarak kimlik kartınızı tekrar talep edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Durumunuzu bildiren dilekçe ve yanlış gönderilen kimlik kartını Fakültemize ulaştırmanız durumunda kimliğiniz tarafınıza ulaştırılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci kimlik kartınız ve dilekçenizi Fakültemize posta ya da kargo yolu gönderdiğiniz takdirde yeni kimlik kartınız tarafınıza gönderilecektir. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

PTT Kargo ile istediğiniz adrese bir hafta içerisinde gönderilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Materyal ücretini, Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'den kullanıcı adı ve şifreniz T.C Kimlik Numaranız (daha önceden oluşturmadıysanız) olmak üzere giriş yaparak kredi kartı ile de ödeyebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıtlı olduğunuz programın ilk iki yıllık eğitimini başarıyla tamamladığınızda ön lisans diploması almaya hak kazanırsınız. Ancak bu diplomada ön lisans mezunu olduğunuz bilgisi yer alacak, program adı belirtilmeyecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Learning Management System-Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) açık ve uzaktan eğitim sistemlerinde öğrencilerin ders materyallerini takip edebildiği sanal bir platformdur.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kullanıcı adınız T.C. kimlik numaranız ve şifreniz Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de kullandığınız şifreniz ile aynıdır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

LMS’de derslerinize ana sayfanızda sol menüde yer alan "Derslerim" menüsünden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başlama tarihi itibariyle 14 haftaya ait tüm materyaller LMS’ye yüklenir. Yeni ya da güncellenen materyaller var ise en kısa zamanda sisteme yüklenecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

LMS’ye Fakültemiz web sitesinde yer alan “LMS” bağlantısı üzerinden ya da Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'de ana sayfada kırmızı renk ile belirtilmiş “LMS” butonuna tıklayarak giriş yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Faks ya da fotokopi olarak gönderilen belgelere işlem yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Materyal ücretini ödeyen ancak kesin kayıt işlemlerini tamamlamayan öğrenciler taleplerini belirten, kendilerine ait bir hesabın IBAN numarasının bulunduğu ıslak imzalı dilekçeyi, Fakültemize elden veya posta/kargo yoluyla ulaştırmaları durumunda ödemiş oldukları materyal ücreti iade edilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz akademik takvimde ilan edilen kayıt tarihleri arasında materyal ücretini Halkbank, Vakıfbank veya Ziraat Bankası şubeleri, internet bankacılığı ya da kullanıcı adı ve şifre T.C. kimlik numaranız olmak üzere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ye girerek kredi kartı ile online olarak yatırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Materyal ücretlerini Fakültemiz web sitesinde yer alan "PROGRAMLAR" sekmesindeki "Materyal Ücretleri" başlığından öğrenebilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

2008 yılı ve öncesi mezun olmuş öğrencilerin bilgileri e-devlet, Öğrenci, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM), Yükseköğretim Kurulu (YÖK), Milli Eğitim Bakanlığı vb. kurumlarda görünmemektedir. Öğrenciler mezun oldukları okula müracaat ettikleri takdirde, öğrenim bilgileri güncellenecektir.  Ayrıca öğrenciler Fakültemize elden ya da posta yolu ile onaylı diploma, nüfus cüzdan fotokopisi ve dilekçeyi (kayıt yaptırmak istediğiniz program ve iletişim bilgilerinizin yer aldığı) akademik takvimde kayıt için belirlenen tarihlerde gönderdikleri takdirde sınavsız ikinci üniversite kayıtları gerçekleştirilecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizden herhangi bir nedenle ilişik kesen (mezun ya da kayıt sildiren) öğrencilerin bilgileri eş zamanlı Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) veri tabanında güncellenmektedir. YÖKSİS üzerinden Yükseköğretim “Mezun Sorgulama/Doğrulama Sistemi” üzerinden mezuniyet bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Mezuniyet tarihi olarak başarılı olduğunuz son sınav tarihi dikkate alınır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Mezuniyet not ortalaması hesaplanırken ilk olarak alınan dersin harf notunun sayısal karşılığıyla o dersin kredisi çarpılır. Daha sonra tüm dersler için oluşan notlar genel krediye bölünür.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıtlı olduğu programın bütün derslerine kayıt yaptırmış ancak FF harf notu alarak mezuniyeti için en fazla üç dersi kalmış olan öğrencilere eğitim-öğretim yılı sonunda bir defaya mahsus olmak üzere mezuniyet üç ders sınavı yapılır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

OBS, Öğrenci Bilgi Sistemi olup öğrencilik işlemleriniz ile ilgili olarak; sınav yeri tercihinde bulunabileceğiniz, sınav notlarınızı öğrenebileceğiniz, not durum belgenizi (not kartı – transkript) görüntüleyebileceğiniz, gerekli bilgilendirme mesajlarını okuyup cevap verebileceğiniz şekilde öğrencilik iş ve işlemlerinizin sorunsuz olarak takip edebileceğiniz bir sistemdir. OBS'ye Fakültemiz web sitesinde bulunan "OBS" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ortak zorunlu dersleri tekrar almak üzere muafiyetlerinin iptalini isteyen öğrencilerimizin dilekçe ile Fakültemize başvuru yapmaları gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ödemelerinizi Vakıfbank, Halkbankası ve Ziraat Bankası’na T.C. kimlik numaranız ile yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ödemelerin akademik takvimde belirtilen tarihler arasında yapılması gerekmektedir. Zorunlu durumlar haricinde ödemelerle ilgili ek süre verilmemektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ödemeler her güz ve bahar yarıyıllarının başında akademik takvimde belirlenen tarihler arasında yapılmaktadır. Ödemelerinizi toplu olarak yapamazsınız.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ödemelerinizi zamanında yapmadığınız takdirde kayıt işlemleriniz tamamlanmadığı için ilgili dönemde pasif öğrenci durumuna düşersiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci affı çıkarma yetkisi Türkiye Büyük Millet Meclisi’ndedir. Bu yetkiyi ne zaman ne şekilde kullanacağı Meclisin kendi takdiridir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.