Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi

Bilgi Bankası

Akademik Takvim Duyurular Yönetmelikler İkinci Üniversite
Sonuç

Canlı ders öncesi aktif çalışan mikrofon ve kamera temin ediniz. Ders başlamadan önce yankı testi aşamasında mikrofon ve kameranızı denetleyebilir ve ders başlamadan önce bağlantı sorunlarını giderebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvime web sayfası üzerinden yani "http://atauzem.atauni.edu.tr/" adresinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kayıtlı olduğunuz programlara ait güncel duyurulara web sayfası üzerinden yani “http://atauzem.atauni.edu.tr/” adresinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

 Öğrenci Bilgi Sistemine (ÖBS) http://obs.atauni.edu.tr adresinden giriş yaptıktan sonra UZEMDBS Menüsüne üst panelden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

ATAUZEM öğrencileri Öğrenci Bilgi Sistemine (ÖBS) giriş yaptıktan sonra UZEMDBS butonuna tıkladıklarında otomatik olarak UZEMDBS'ye yönlendirilmektedirler. UZEMDBS'ye giriş için kullanıcı adı ve şifre gerekmemektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Talim ve Terbiye Kurulunun 20/02/2014 tarihli ve 9 sayılı kararı kapsamında  Açık ve Uzaktan Öğretim Programlarında öğrenim gören öğrencilerin mezuniyetlerinden sonra Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına ve Öğretmenlik Mesleği Tezsiz Yüksek Lisans Programına katılabilmeleri ile ilgili karar alınmıştır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ad/soyad güncellemesi için talebinizi belirten dilekçenizi ve öğrenci kimlik kartınızı Fakültemize göndermeniz yeterlidir. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Akademik takvime ulaşmak için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Akademik Takvim" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden öğrencilik durumunuzu kontrol edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

AKTS; Avrupa Kredi Transfer Sistemi olarak tanımlanmakta olup Bologna Süreci'ni kabul eden Türk Üniversitelerinde uygulanan bir kredi sistemidir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme giriş yaptığınız takdirde otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından seçilecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir nedenle ara sınava katılmayan öğrenciler, ara sınav notu sıfır kabul edilmek şartı ile diğer sınavlara katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ara dönemde bölüm değişikliği yapılamaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

7179 Sayılı Askerlik Erteleme Madde 20- (2) Yükümlülerin ..., Fakülte ve Yüksekokullar ile Meslek Yüksekokullarında öğrenim görenler için 28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar askerlikleri ertelenir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrenciler, kaydı silinenler ve mezunlara ait bilgiler web servisleri aracılığıyla elektronik ortamda Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) üzerinden Milli Savunma Bakanlığına gönderilmektedir. Öğrencilerin işlemleri bu bilgiler doğrultusunda bu kurum tarafından yapılmakta ve yürütülmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Milli Savunma Bakanlığının 10/08/2018 tarihli ve 375580-18 sayılı yazısında; “Üniversiteler tarafından yükseköğrenime yeni kayıt olanlar ile mezun/terk durumundaki yükümlülere ait bilgileri içeren ve askerlik şubelerine gönderilen öğrenci belgesi düzenleme ve gönderme uygulamasına 27 Ağustos 2018 tarihi itibari ile son verilmiştir.” denilmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

28 yaşını tamamladıkları yılın sonunu geçmemek kaydıyla, mezun oluncaya veya ilişikleri kesilinceye kadar kişilerin askerlik hizmeti ertelenebilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Askerlik erteleme işlemleri Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci işleri, materyal ve sınav işlemleri gibi öğrencilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilme fırsatı sunan online bir uygulamadır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Sınavı (ATAYÖS) başvuruları Atatürk Üniversite web sitesi üzerinden alınmaktadır. ATAYÖS ile ilgili bütün bilgilere Atatürk Üniversitesi web sitesinde bulunan "ATAYÖS EXAM" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "Belge Talep" menüsünü kullanarak öğrenci belgesi, onur belgesi, yüksek onur belgesi, transkript ve mezuniyet transkripti alabilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bakü Türk Anadolu Lisesi Alibey Hüseynzade Küçesi No:77 Nesimi Bakü /Azerbaycan, Tel:  +99 412 498 83 36 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Azerbaycan Bakü Ziraat Bankası aracılığıyla ödemelerinizi yapabilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemizin Azerbaycan Temsilciliğini Bakü Türk Anadolu Lisesi yürütmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Azerbaycan'da Fakültemiz adına öğrenci kaydı yapan herhangi bir aracı kuruluş bulunmamaktadır. Soru, görüş ve önerileriniz için Fakültemizin Azerbaycan Temsilciliği Bakü Türk Anadolu Lisesi'ne başvurabilirsiniz. Ayrıca tüm kayıt işlemleriniz için doğrudan Fakültemiz ile irtibata geçebilirsiniz. Adres: Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Erzurum.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Türkiye'de yapılacak yarıyıl sonu sınavı (final) için 81 ilden herhangi birini tercih ederek sınava katılabilirsiniz. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders kitaplarını basılı olarak temin edebilmek için Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesini ziyaret edebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemiz öğrencileri (cezaevinde olanlar da dahil) Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesinden, T.C. kimlik numaraları ve şifreleri ile giriş yaparak istedikleri kitabın siparişini verebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Satın aldığınız her bir kitabın ücretini Fakültemiz web sitesinde bulunan "Online Kitap Satış" sekmesinden öğrenebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders başarı notu ara sınav puanının %30'u ve yarıyıl sonu/bütünleme/mezuniyet üç ders sınav puanının %70'i alınarak hesaplanır. Yalnızca Blok Uygulama Derslerinde bu oran yıl içi uygulama puanının (ara sınav yerine geçer) %60'ı ve yarıyıl sonu/bütünleme sınavının %40'ı alınarak hesaplanır. Öğrencinin geçme veya kalma durumunu başarı notu belirler. Tüm sınavlarda 4 yanlış 1 doğru cevabı götürmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumuna yeni kayıt yaptıran ya da okuyan öğrenciler aynı program olmaması şartı ile sınavsız ikinci üniversite kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Herhangi bir yükseköğretim kurumunda okuyan ön lisans veya lisans öğrencileri okudukları programda başarıyla geçmiş olmaları durumunda ortak zorunlu derslerden (Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I-II, Türk Dili I-II, Yabancı Dil I-II) muaf olabilirler. Bu öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden "AOF Dilekçe" sekmesinde bulunan "Yeni Başvuru" kategorisindeki "Ders Muafiyeti Talebi Dilekçesi" ve "Onaylı Not Döküm (Transkript)" belgelerini yüklemeleri gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Her bir ders için sınav süresi 30 dakikadır. Okuyucu-işaretleyici gibi yardımcı talebi olarak sınava katılan engelli öğrencilere tüm süreye ek olarak 15 dakika ek süre verilir.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Aynı dönem içerisinde en fazla 10 ders 30 kredilik ders seçimi yapılabilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Birinci sınıf öğrencileri kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini ödedikten sonra ders kayıt işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi ile beraber başlamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama danışmanında/koordinatöründe değişiklik yapılamaz. Danışman ve koordinatörler il müdürlüğü tarafından belirlenir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Sosyal Hizmet Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Derslerinden uygulama sonucunda alınan puan ara sınav (vize) puanı, teorik sınav sonunda alınan puan ise yarıyıl sonu sınav puanı olarak değerlendirilir. Başarı notu hesaplamasında ara sınav (vize) puanının katkısı %60, yarıyıl sonu/bütünleme sınav puanının katkısı %40 olarak alınır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılmaktadır. Öğrencilerin uygulama sürecinde hazırladıkları raporlardan aldıkları puan ara sınav (vize) notu olarak belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi için muafiyet işlemi yapılmaz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersinden yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılır. Öğrenciler bu sınavlarda Öğrenim Yönetim Sistemi (ÖYS)’ye yüklenen 14 üniteden sorumludurlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Ders yarıyılı başlamadan önce öğrencilerden uygulama yapmak istedikleri ili belirleyebilmek için il tercihleri alınır. İl tercihleri alınan öğrencilerin Fakültemiz tarafından Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüklerine bağlı kurum/kuruluşlara yerleştirme işlemleri yapılır. Yerleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra eğitim-öğretim dönemi başlangıcında Fakültemiz web sitesinde yer alan Uygulamalı Dersler Sistemi (UDS) üzerinden uygulama birimleri duyurulur. Öğrenciler akademik takvimde belirtilen ders başlangıç tarihi ile beraber uygulamalarına başlarlar. Öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’deki iletişim bilgilerini güncel tutmaları gerekir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama sürecinde hazırlanması gereken raporlar Blok Uygulama Kılavuzunda belirtilmektedir. Öğrenciler Blok Uygulama Kılavuzuna Uygulamalı Dersler Sistemi (UDS)’den ulaşabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, uygulamalı bir derstir. Staj kapsamında değerlendirilmemektedir. Bu nedenle öğrencilere herhangi bir ödeme yapılmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Dersi kapsamındaki saha uygulaması ders başlangıcı ile başlamaktadır. Kurumlara ders başlangıcı ile gidilmelidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler, Blok Uygulama gün ve saatlerini uygulama birim yetkilisi veya uygulama il danışmanı ile beraber belirleyebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihi değişiklikleri eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 2 hafta içerisinde dilekçe ile Fakülte'ye başvurularak yapılır. Bu süreyi geçiren öğrencilerin il değişikliği talepleri dikkate alınmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama il tercihini yapamayan öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)' de kayıtlı ikamet illerine yerleştirilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Koordinatör ve Danışmanları ile ilgili bilgilere Uygulamalı Dersler Sistemi (UDS) üzerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca, danışman ve koordinatör adres bilgileri aynı sayfada yer almaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sosyal Hizmet Lisans Programına kayıtlı öğrenciler 7. ve 8. yarıyıllarda Blok Uygulama I-II Derslerini, Lisans Tamamlama Programına kayıtlı öğrenciler ise 8. yarıyılda Blok Uygulama Dersini her yarıyıl için 14 hafta boyunca alırlar. Öğrenciler haftada 6 saat uygulamalarına devam ederler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bağlı bulunan program müfredatına göre öğrencilerin derslerini pekiştirmek için aldıkları uygulamalı derslerdir. Bu derslerde öğrenci eğitim-öğretim yılı içerisinde bir kuruma yerleştirilerek uygulama yapması sağlanmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları (ara sınav), öğrencilerin hazırladıkları uygulama raporları değerlendirilerek danışmanlar tarafından belirlenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama notları içinde bulunulan yarıyıl sonunda Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'den ilan edilir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler hazırladıkları raporları Uygulamalı Dersler Sistemi (UDS)’ye yüklerler. Blok Uygulama raporlarının akademik takvimde belirtilen ders bitiş tarihine kadar sisteme yüklenmesi gerekir. Bu tarihten sonra öğrencilere rapor yükleme işlemi için ek süre verilmez.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama ile ilgili tüm süreci takip etmek ve öğrencilere destek vermek üzere Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri tarafından görevlendirilen koordinatör ve danışmanlar öğrencilerle ilgilenirler. Aynı zamanda öğrenciler uygulama raporları ile ilgili uygulama birimindeki meslek elemanlarından da yardım alabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Kurumlara yerleştirilme işlemleri tamamlanan öğrencilerin "Blok Uygulama Birimleri" dersler başlamadan önce Uygulamalı Dersler Sistemi'nden ilan edilmekte (UDS) ve Fakültemiz web sitesinden duyurulmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama 14 hafta ve haftada 6 saat olmak üzere birimlerin çalışma gün ve saatleri içerisinde gerçekleştirilir. Uygulama gün ve saatleri uygulama birim yetkilisi tarafından belirlenir. Her öğrenci ayda 24 saat uygulamada bulunmakla yükümlüdür. Ulaşım ve rapor yazma için harcanan zamanlar bu süreye dâhil değildir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Uygulamada devam zorunludur. Devamsızlık üst sınırı her yarıyıl için %20’dir. Devamsızlık üst sınırını aşan öğrenciler başarısız sayılır ve yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavına giremezler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamaya devam edecek öğrencilerin uygulamalı derse katıldıkları süre içerisinde "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigortası" primi 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nun 87. maddesinin hükümleri uyarınca Üniversitemiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumu'na ödenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulamadan başarısız olan öğrenciler dersi yeniden alırlar ve uygulama süreci yeniden başlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama, kurumların çalışma gün ve saatlerine bağlı kalarak yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler uygulama yapmak istedikleri ili kendileri belirlerler. 81 ilde uygulama yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır. Hastaneler, adliyeler ve belediyelerin altında bulunan sosyal hizmet birimleri Aile ve Sosyal Hizmet İl Müdürlüklerine bağlı olmadığı için öğrenciler bu kurumlarda uygulama yapamazlar.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Blok Uygulama Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı kurum/kuruluşlarda yapılmaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerin bulundukları ilçede Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı bir kurum veya kuruluş varsa uygulamalarını ilçede yapabilirler. Öğrenciler bunun için il koordinatörlerinden veya danışmanlarından bilgi almalıdırlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize sınavla yerleşerek kesin kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler bölüm değişikliği yapamazlar.  Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ile yerleşen öğrenciler yatay geçiş yolu ile program değişikliğine başvurabilirler. Sınavsız ikinci üniversite kapsamında başvuran aday öğrenciler ise ön kayıt sayfasından program değişikliği yapabilirler. Materyal ücretini ödeyen öğrencilerin ise dilekçe yolu ile Fakültemize başvuru yapmaları gerekmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Fakültemize kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz akademik takvimde ilan edilen kayıt tarihleri arasında materyal ücretini Halkbank, Vakıfbank veya Ziraat Bankası şubeleri, internet bankacılığı ya da kullanıcı adı ve şifre T.C. kimlik numarası olmak üzere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)'ye girerek kredi kartı ile online olarak yatırabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Bütünleme sınavına girebilmek için vize ya da yarıyıl sonu sınavına girme şartı bulunmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastaları veya temaslılar sınava katılabilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Covid-19 hastası öğrencilerin sınava girecekleri binanın girişinde bulunan görevlilere Covid-19 hastası veya temaslı olduklarını bildirmeleri yeterlidir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Sınavlar gerçekleştirildikten sonra soru ve cevap anahtarları Öğrenim Yönetim Sistemi (ÖYS) üzerinden ilan edilip Fakültemiz web sitesinden duyurulmaktadır. Daha sonra sistemden kaldırılmaktadır. Geçmiş sınav sorularına Fakültemiz resmi mobil uygulaması üzerinden erişebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması, Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I ve Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması II Dersleri olarak Çocuk Gelişimi Lisans Programı müfredatında 4. sınıfın güz (7. yarıyıl) ve bahar (8. yarıyıl) yarıyıllarında okutulmaktadır.  

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Uygulama kurumunuzu uds.ataaof.edu.tr adresinden öğrenebilirsiniz.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması Derslerinden uygulama sonucunda alınan puan ara sınav (vize) puanı, teorik sınav sonunda alınan puan ise yarıyıl sonu sınav puanı olarak değerlendirilir. Başarı notu hesaplamasında ara sınav (vize) puanının katkısı %60, yarıyıl sonu/bütünleme sınav puanının katkısı %40 olarak alınır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I Dersine ara tatil süresince ara verilecek ve o hafta devamsızlıktan sayılmayacaktır. Tatil haftası daha sonra telafi edilmeyecektir. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I Dersi uygulaması 19 Şubat 2024 - 24 Mayıs 2024 tarihleri arasında yürütülecektir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrencilerin 14 haftalık uygulamaları sonucunda aldıkları puan ara (vize) sınav puanı, teorik sınav sonucunda aldıkları puan ise yarıyıl sonu (final) sınav puanı olarak değerlendirilir. (Öğrenciler, final sınavında Öğrenme Yönetim Sistemi (OYS)'de bulunan 14 haftalık ünitelerinden sorumludurlar.)

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I-II Dersleri için muafiyet işlemi yapılmaz.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması I-II Derslerinden yarıyıl sonu, bütünleme ve mezuniyet üç ders sınavları yapılmaktadır. Öğrenciler bu sınavlarda Öğrenim Yönetim Sistemi (ÖYS)’ye yüklenen 14 üniteden sorumludurlar.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması il tercihi değişiklikleri eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 2 hafta içerisinde yapılır. Bu süreyi geçiren öğrencilerin il değişikliği talepleri dikkate alınmamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması kapsamında il içinde kurum değişiklikleri eğitim-öğretim dönemi başladıktan sonra 2 hafta içerisinde yapılır. Bu süreyi geçiren öğrencilerin il içinde kurum değişikliği talepleri dikkate alınmamaktadır.


İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması koordinatör/rehberinde değişiklik yapılamaz. Rehber ve koordinatörler il müdürlüğü tarafından belirlenir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler, dersler başladıktan sonra “Uygulamaya Başlama Formu”nu 15 iş günü içerisinde İl Uygulama Rehberine onaylatmalıdırlar. Uygulamaya Başlama Formu Uygulamalı Dersler Sisteminden (UDS) öğrenciler ile paylaşılmıştır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Öğrenciler, dersler başladıktan sonra “Uygulamaya Başlama Formu”nu 15 iş günü içerisinde İl Uygulama Rehberine onaylatmalıdırlar. Onay işlemini tamamlayamayan öğrenciler Uygulamaya Başlama Formu'nu daha sonra İl Uygulama Rehberi'ne onaylatmak kaydıyla UDS'ye yükleyebilirler.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması akademik takvimde belirtilen ders başlama tarihi ile beraber başlamaktadır.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Çocuk Gelişimi Lisans Programı, Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması Dersleri uyarınca öğrencilerin kurum/kuruluşlara yerleştirilmesi, pratik çalışma, danışmanlık, değerlendirme süreci, tutulacak kayıtların tür ve içerikleri ile uygulama yönetim esaslarını kapsamaktadır. 

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulamasına devam edecek öğrencilerin uygulamalı derse katıldıkları süre içerisinde "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigortası" primi 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'nun 87. maddesinin hükümleri uyarınca Üniversitemiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumu'na ödenmektedir.

İçeriğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız görüş bildirin. Görüş bildirmek için tıklayınız.

Çocuk Gelişimi Alan Uygulaması 14 hafta ve haftada 6 saat olmak üzere birimlerin çalışma gün ve saatleri içerisinde gerçekleştirilir.  Her öğrenci ayda 24 saat uygulamada bulunmakla yükümlüdür. Uygulamada devam zorunludur.