• 444 92 82
  • aof@atauni.edu.tr
Logo
Anasayfa > Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S.) >
  • Fakültemiz bünyesinde önlisans, lisans ve lisans tamamlama programları yürütülmektedir. Bu programlara;

    Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) veya Lisans Yerleştirme Sınavı (LYS)

    İkinci Üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin)

    Dikey Geçiş Sınavı (DGS)

    Yatay Geçiş

    Sağlık Alanında Lisans Tamamlama

    Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (UST) ile kayıt yaptırabilirsiniz.

Fakülteniz bünyesinde hangi programlar yürütülmektedir?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar aşağıdaki gibidir.

Lisans Programları                                                  Lisans Tamamlama Programları
  • Halkla ilişkiler ve Tanıtım
  • İşletme
  • Sosyoloji
  • Sosyal Hizmet
  • Acil Yardım ve Afet Yönetimi
  • Sosyal Hizmet
  • Sağlık Yönetimi

   

Önlisans Programları

  • Adalet                                                      
  • Bankacılık ve Sigortacılık
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi
  • Dış Ticaret
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İlahiyat
  • İş Sağlığı ve Güvenliği
  • İşletme Yönetimi
  • Lojistik
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • Sivil Havacılık ve Ulaştırma İşletmeciliği
  • Reklamcılık
  • Sosyal Hizmet Yönetimi
  • Acil Durum ve Afet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Emlak ve Emlak Yönetimi
  • Özel Koruma Güvenlik
  • Turizm ve Otel İşletmeciliği
  • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
  • Yerel Yönetimler
  • Turizm ve Seyahat Hizmetleri
Fakülteniz bünyesinde yürütülen programlardan birine yerleştirildim. Hangi tarihler arasında kayıt yaptırabilirim?

Fakültemize kayıt yaptıracak öğrenciler web sitemizi takip ederek kayıt tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirler. Akademik takvime ulaşmak için tıklayınız.

Fakülteniz programlarından birine ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve evrakları Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz.

Fakülteniz bünyesinde yürütülen programlara ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir?

ÖSYS kayıtları ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Kayıtlarla ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlarla ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Ek yerleştirme işlemleri ÖSYM tarafından ilan edilen tarihler arasında yapılmaktadır. ÖSYM’nin web sitesinden ek yerleştirme tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirsiniz. ÖSYM Web Sitesi: http://www.osym.gov.tr

Fakülteniz bünyesinde hangi programlar yürütülmektedir?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar aşağıdaki gibidir.

Lisans Programları                                                  Lisans Tamamlama Programları
  • Halkla ilişkiler ve Tanıtım
  • İşletme
  • Sosyoloji
  • Sosyal Hizmet
  • Acil Yardım ve Afet Yönetimi
  • Sosyal Hizmet
  • Sağlık Yönetimi

 

 Önlisans Programları

  • Adalet                                                  
  • Bankacılık ve Sigortacılık
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi
  • Dış Ticaret
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İlahiyat
  • İş Sağlığı ve Güvenliği
  • İşletme Yönetimi
  • Lojistik
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • Sivil Havacılık ve Ulaştırma İşletmeciliği
  • Reklamcılık
  • Sosyal Hizmet Yönetimi
  • Acil Durum ve Afet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Emlak ve Emlak Yönetimi
  • Özel Koruma Güvenlik
  • Turizm ve Otel İşletmeciliği
  • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
  • Yerel Yönetimler
  • Turizm ve Seyahat Hizmetleri

Fakülteniz programlarından birine ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve evrakları Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz.

Fakültenize bünyesinde yürütülen programlara ek yerleştirme ile kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Ek yerleştirme ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız.

Ek yerleştirme ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden ek yerleştirme ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi: 444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Fakültemiz programlarına kayıt yaptıracak öğrenciler kayıt evraklarını Fakültemize elden teslim edebilir ya da posta/kargo yolu ile ulaştırabilirler.

Kayıt evraklarını hangi tarihe kadar Fakültenize gönderebilirim?
Kayıt evraklarınızı Fakültemiz akademik takviminde belirtilen kesin kayıt tarihleri içerisinde Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir.
Kayıt evraklarını Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Kayıt evraklarını Fakültemize elden teslim edebilir ya da posta/kargo yolu ile ulaştırabilirsiniz.
Açıköğretim Fakültesi Adresi: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dekanlığı 25240 Yakutiye/ERZURUM

Kayıt evraklarının Fakültenize ulaşıp ulaşmadığını nasıl öğrenebilirim?

Kayıt işleminizin tamamlanıp tamamlanmadığını Öğrenci Bilgi Sitemi (OBS) üzerinden kontrol edebilirsiniz. Aynı zamanda kayıt evraklarınız Fakültemize ulaştığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Kayıtlarla ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlarla ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Fakültemiz akademik takviminde belirtilen tarihler arasında kayıt işlemlerini yapmaz ve kayıt evraklarınızı Fakültemize ulaştırmazsanız kayıt işlemleriniz tamamlanmamış olur. Belirtilen tarihler arasında evraklarını Fakültemize göndermeyen öğrencilerin kayıt işlemleri geçersiz sayılacaktır.
Kayıt evraklarını hangi tarihe kadar Fakültenize gönderebilirim?
Kayıt evraklarınızı Fakültemiz akademik takviminde belirtilen kesin kayıt tarihleri içerisinde Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir.
Kayıt evraklarının Fakültenize ulaşıp ulaşmadığını nasıl öğrenebilirim?

Kayıt işleminizin tamamlanıp tamamlanmadığını Öğrenci Bilgi Sitemi (OBS) üzerinden kontrol edebilirsiniz. Aynı zamanda kayıt evraklarınız Fakültemize ulaştığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Kayıtlarla ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlarla ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Sistem üzerinden kayıt işlemlerini yapan öğrencilerin kesin kayıt işlemleri kayıt için gereken evrakların Fakültemize ulaştırılması ile tamamlanmış olur. öğrenciler özlük bilgilerine ve dersleri ile ilgili bilgilere Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ulaşabilirler.

Kayıt ile ilgili bilgilerime nereden ulaşabilirim?

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden kaydınızla ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Bilgi Sistemine nasıl ulaşabilirim?

Öğrenci Bilgi Sistemine (OBS) web sitemizde yer alan OBS bağlantısı üzerinden ya da http://obs.atauni.edu.tr/ linkinden ulaşabilirsiniz.

Derslere ait materyallere nasıl ulaşabilirim?

Kayıtlı olduğunuz programın Derslere ait materyallere öğrenim Yönetim Sisteminden (LMS) ulaşabilirsiniz. LMS’ye web sitemizde yer alan LMS bağlantısı üzerinden, OBS de yer alan LMS butonundan ya da http://lms3.ataaof.edu.tr// linkinden ulaşabilirsiniz

Fakültenize kayıtlı öğrenci olduğumu gösteren bir kimlik kartı verilecek mi?

Fakültemize kayıtlı olan öğrencilerimize Fakültemiz öğrencisi olduklarını gösteren kimlik kartı verilecektir.

Kimlik kartımı nasıl alabilirim?

Öğrenci kimlik kartınız Öğrenci Bilgi Sistemi’nde yer alan adresinize posta yoluyla gönderilecektir.

Kayıtlarla ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlarla ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • 1.sınıf öğrencileri kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini yatırdıktan sonra ders kayıt işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır. 2. 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin başarısız (FF) olan dersleri Fakültemiz tarafından atanacaktır. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

    Akademik takvime ulaşmak için tıklayınız.

Kayıt yenileme işlemlerini hangi tarihler arasında yapabilirim?

Kayıt yenileme işlemlerini yapacak öğrenciler web sitemizi takip ederek kayıt tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirler. Akademik takvime ulaşmak için tıklayınız

Kaydımı yenilemek için ne kadar ücret yatırmam gerekir?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz.

Kayıt yenileme işlemlerini nereden ve nasıl yapabilirim?

1.sınıf öğrencileri kayıtlı oldukları programa ait materyal ücretini yatırdıktan sonra ders kayıt işlemleri Fakültemiz tarafından yapılacaktır. 2. 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin başarısız (FF) olan dersleri Fakültemiz tarafından atanacaktır. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

Ders kaydımı nasıl yapabilirim?

Ders kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden yapılacaktır. Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra “Öğrenim” menüsü altında yer alan “Ders Alma” başlığını kullanarak ders kaydınızı yapabilirsiniz. Seçtiğiniz dersler Fakültemiz tarafından onaylandıktan sonra ders kayıt işlemleriniz tamamlanmış olur. Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından  seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

Aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçimi yapılabilir (en fazla 10 ders).

Ders kayıt işlemleri resimli anlatım için tıklayınız.

Kayıt yenileme ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıt yenileme ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Kayıt yenileme işlemlerini akademik takvimde belirlenen tarihler arasında yapamayan öğrenciler mazeretli ders kayıt döneminde kayıtlarını yapabilirler. Bu tarihlerde de kayıtlarını yaptıramayan öğrencilerin kayıt yenileme işlemleri yapılmamış olur ve öğrenci pasif duruma düşer. Kayıt yenileme işlemlerinizi http://obs.atauni.edu.tr/ adresinden yapabilirsiniz.

Kayıt yenileme işlemlerini hangi tarihler arasında yapabilirim?

Kayıt yenileme işlemlerini yapacak öğrenciler web sitemizi takip ederek kayıt tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirler. Akademik takvime ulaşmak için tıklayınız

Kayıt yenileme tarihini kaçırdım ne yapabilirim?

Kayıt yenileme işlemlerini akademik takvimde belirlenen tarihler arasında yapamayan öğrenciler mazeretli ders kayıt döneminde kayıtlarını yapabilirler. Bu tarihlerde de kayıtlarını yaptıramayan öğrencilerin kayıt yenileme işlemleri yapılmamış olur ve öğrenci pasif duruma düşer. Kayıt yenileme işlemlerinizi http://obs.atauni.edu.tr/ adresinden yapabilirsiniz.

Ders kaydımı nasıl yapabilirim?

Ders kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden yapılacaktır. Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra “Öğrenim” menüsü altında yer alan “Ders Alma” başlığını kullanarak ders kaydınızı yapabilirsiniz. Seçtiğiniz dersler Fakültemiz tarafından onaylandıktan sonra ders kayıt işlemleriniz tamamlanmış olur. Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından  seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

Aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçimi yapılabilir (en fazla 10 ders).

Ders kayıt işlemleri resimli anlatım için tıklayınız.

Kayıt yenileme ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıt yenileme ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Ders kayıt işleminizi yapmadığınız dönemde öğrencilik haklarından yararlanamaz ve pasif öğrenci durumuna düşersiniz.
Tekrar aktif öğrenci olmak için ne yapmam gerekir?
Pasif öğrenci durumunda bulunduğunuz dönemden sonraki ilk kayıt yenileme dönemde materyal ücretini yatırıp ders kaydınızı yaptırdığınız takdirde aktif öğrenci durumuna geçersiniz.
Kayıt yenileme ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıt yenileme ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Öğrencinin kendi talebi doğrultusunda veya “Yükseköğretim Kurumundan Çıkarma Cezası” alması durumunda kayıt silme işlemi gerçekleştirilir.

Fakültenizden kaydımı sildirmek istiyorum ne yapabilirim?

Kayıt silme talebinizi içeren imzalı dilekçenizin aslını, öğrenci kimlik kartınızı ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini Fakültemize elden teslim ettiğiniz ya da posta/kargo yoluyla gönderdiğiniz takdirde kayıt silme işleminiz gerçekleştirilir.

Kaydımı sildirdiğim takdirde Fakültenize yatırdığım materyal ücretini geri alabilir miyim?

Kaydını sildiren öğrencilere materyal ücreti iadesi yapılmaz.

“Yükseköğretim Kurumundan Çıkarma Cezası” almam durumunda kaydım silinir mi?

Yükseköğretim Kurumundan Çıkarma Cezası almanız durumunda kaydınız silinecektir.

Kayıt silme ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıt silme ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi: 444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Liseden henüz mezun olmayan ancak Fakültemiz bünyesinde yer alan herhangi bir programa ÖSYS ile yerleşen öğrenciler kayıt işlemlerini geçici olarak yaptırabilirler. Kayıt yapıldıktan sonra lise mezuniyeti gerçekleşen öğrenciler mezuniyet durum belgelerini Fakültemize göndererek kesin kayıt işlemlerini gerçekleştirirler. Mezuniyet durum belgesi göndermeyen öğrencilerin kayıtları silinir.
Tek ders/bütünleme sınavı sonuçlanana kadar kaydımı yaptırabilir miyim?
Henüz liseden mezun olmayan (tek ders/bütünleme/staj vb.) öğrenciler Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Ancak öğrencilerin Yükseköğretim Kurulu’nun belirlemiş olduğu tarihlerde mezuniyet durum belgelerini Fakültemize göndermeleri gerekmektedir. Mezuniyet durum belgelerini göndermeyen öğrencilerin kayıtları silinir.
Tek ders/bütünleme sınavı sonuçlandı. Sınavı başarı ile geçtim. Kaydımın kesin olarak yapılması için ne yapmalıyım?

Kesin kayıt işlemleri için mezun olduğunuz ortaöğretim kurumundan aldığınız diploma veya yeni tarihli mezuniyet belgesinin fotokopisinin resmi "aslı gibidir" onaylı suretini (İlgili okul müdürlüğü ya da Noter onaylı olmalıdır) Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir.

Kesin kayıt işlemlerimi hangi tarihler arasında yaptırabilirim?

Kesin kayıt işlemlerinizi Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin belirlemiş olduğu tarihler arasında yapabilirsiniz. Konuyla ilgili Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi'nin web sitesini takip ediniz.

Fakülteniz programlarından birine ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve evrakları Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz.

Fakültenize bünyesinde yürütülen programlara ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve evrakları Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

ÖSYS kayıtları ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız.

Tek ders/bütünleme sınavı sonuçlandı. Sınavdan geçer not alamadım. Kaydım silinir mi?

Mezun durumda bulunduğunuzu gösteren belgeyi Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen tarihe kadar Fakültemize ibraz etmediğiniz takdirde kayıt silme işlemi gerçekleştirilecektir.

Tek ders/bütünleme sınavını geçerek liseden mezun olamadım. Kayıt silme işlemleri için ne yapmam gerekir?

Mezun durumda bulunduğunuzu gösteren belgeyi Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen tarihe kadar Fakültemize ibraz etmediğiniz takdirde kayıt silme işlemi otomatik olarak gerçekleştirilecektir.

Lise bitirme (tek ders/bütünleme) sınavı ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden lise bitirme (tek ders/bütünleme) sınavı ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

Lise bitirme sınavı ile ilgili bilgileri http://www.meb.gov.tr/ adresinden öğrenebilirsiniz.

  • Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonucunda Fakültemiz Sosyal Hizmet Lisans Programı’na öğrenci alınmaktadır. Diğer programlara Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile öğrenci alınmamaktadır.

Dikey Geçiş Sınavı’nda (DGS) başarılı olarak Fakülteniz Sosyal Hizmet Lisans Programı’na yerleştirildim. Kaydımı hangi tarihler arasında yapabilirim?

Fakültemize kayıt yaptıracak öğrenciler web sitemizi takip ederek kayıt tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirler.

Fakülteniz programları için belirlenen materyal ücretlerini nasıl öğrenebilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz

Fakülteniz Sosyal Hizmet Lisans Programı’na Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

DGS ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız.

Ders kaydımı nasıl yapabilirim?

Ders kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden yapılacaktır. Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra “Öğrenim” menüsü altında yer alan “Ders Alma” başlığını kullanarak ders kaydınızı yapabilirsiniz. Seçtiğiniz dersler Fakültemiz tarafından onaylandıktan sonra ders kayıt işlemleriniz tamamlanmış olur. Alt dönemden kalan dersleriniz sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından  seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

Aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçimi yapılabilir (en fazla 10 ders).

Ders kayıt işlemleri resimli anlatım için tıklayınız.

Daha önce aldığım derslerden muaf tutulacak mıyım?

Fakültemize göndermiş olduğunuz transkript (not döküm belgesi) doğrultusunda intibak işleminiz yapılacaktır.

Derslere ait materyallere nereden ve nasıl ulaşabilirim?

Kayıtlı olduğunuz programın ait ders materyallerine öğrenim Yönetim Sistemi'nden (LMS) ulaşabilirsiniz. LMS’ye web sitemizde yer alan LMS bağlantısı üzerinden ya da http://lms3.ataaof.edu.tr// linkinden ulaşabilirsiniz.

Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlar ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr Konu ile ilgili gerekli bilgilere www.osym.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz

  • Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlara yatay geçiş yapılmaktadır. AGNO ve merkezî yerleştirme puanı ile öğrenci kabul edilmektedir.

Başka bir Fakültede öğrenim görmekte iken Fakülteniz bünyesinde yürütülen programlara yatay geçiş ile nasıl başvurabilirim?

Atatürk Üniversitesi tarafından belirlenen yatay geçiş başvuru tarihleri arasında istenilen evrakları Fakültemize ulaştırmanız gerekmektedir. Başvuru için gerekli evraklar Atatürk Üniversitesi web sitesinden ilan edilmektedir.

Fakülteniz programları için belirlenen materyal ücretlerini nasıl öğrenebilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz

Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?
Yatay geçiş müracaatı kabul edilen öğrencinin belgeleri Fakültemiz tarafından kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumundan yazılı olarak talep edilecektir.

Ders kaydımı nasıl yapabilirim?

Ders kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden yapılacaktır. Kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaptıktan sonra “Öğrenim” menüsü altında yer alan “Ders Alma” başlığını kullanarak ders kaydınızı yapabilirsiniz. Seçtiğiniz dersler Fakültemiz tarafından onaylandıktan sonra ders kayıt işlemleriniz tamamlanmış olur. Başarısız (FF) olan dersler sisteme otomatik olarak yüklenecektir. Diğer dersler öğrencilerimizin kendileri tarafından  seçilecektir. Ders alma takvimi içerisinde materyal ücretini yatırıp ders kaydı yapmayan/yapamayan öğrencilerimizin ders kayıtları 30 krediye kadar Fakültemiz tarafından atanacaktır. Atanan bu derslerden öğrencilerimiz isterse belirlenen ders seçme tarihlerinde değişiklik yapabileceklerdir.

Aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçimi yapılabilir (en fazla 10 ders).

Ders kayıt işlemleri resimli anlatım için tıklayınız.

Daha önce aldığım derslerden muaf tutulacak mıyım?

Fakültemize göndermiş olduğunuz transkript (Not döküm belgesi) doğrultusunda intibak işleminiz yapılacaktır.

Fakültenize kayıtlı öğrenci iken örgün öğretim programlarına yatay geçiş yapabilir miyim?

Fakültemiz bölümlerinden örgün öğretime yatay geçiş yapılmaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiyi geçmek istediğiniz üniversiteden alabilirsiniz.

Yatay geçiş ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden kayıtlar ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi:444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr

  • Fakültemiz bünyesinden yürütülen programlara İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında öğrenci kabul edilmektedir. İkinci üniversite hakkından yararlanmak isteyen öğrencilerimiz, Sosyal Hizmet Lisans Programı dışındaki tüm programlarımıza kayıt yaptırabilirler.

Hâlen bir yükseköğretim kurumunda öğrenciyim. İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültenize kayıt yaptırabilir miyim?

Herhangi bir yükseköğretim kurumunda öğrenimlerine devam eden öğrenciler İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Lisans programında okuyan öğrenciler önlisans veya lisans, önlisans programında okuyan öğrenciler ise sadece önlisans programlarını tercih edebilir. Sosyal Hizmet Lisans Programına İkinci üniversite kapsamında öğrenci alımı yapılmamaktadır.

Daha önce bir yükseköğretim kurumundan mezun oldum. İkinci üniversite(Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültenize kayıt yaptırabilir miyim?

Daha önce herhangi bir önlisans veya lisans programından mezun olan öğrenciler İkinci üniversite(Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Lisans mezunu öğrenciler önlisans veya lisans, önlisans mezunu öğrenciler ise sadece önlisans programını tercih edebilir. Sosyal Hizmet Lisans Programına II. üniversite kapsamında öğrenci alımı yapılmamaktadır.

İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında hangi programlara kayıt yaptırabilirim?

Lisans Programları

  • Halkla ilişkiler ve Tanıtım
  • İşletme
  • Sosyoloji

 

Önlisans Programları

  • Adalet                                           
  • Bankacılık ve Sigortacılık
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi
  • Dış Ticaret
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İlahiyat
  • İş Sağlığı ve Güvenliği
  • İşletme Yönetimi
  • Lojistik
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • Sivil Havacılık ve Ulaştırma İşletmeciliği
  • Reklamcılık
  • Sosyal Hizmet Yönetimi
  • Acil Durum ve Afet Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • Emlak ve Emlak Yönetimi
  • Özel Koruma Güvenlik
  • Turizm ve Otel İşletmeciliği
  • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
  • Yerel Yönetimler
  • Turizm ve Seyahat Hizmetleri
Önlisans programında okuyan veya mezun olan öğrenciler Fakülteniz bünyesinde yürütülen lisans programlarına kayıt yaptırabilirler mi?
Önlisans programlarında okuyan veya mezun olan öğrenciler sadece önlisans programı tercih edebilirler.
Lisans programında okuyan veya mezun olan öğrenciler Fakülteniz bünyesinde yürütülen önlisans programlarına kayıt yaptırabilirler mi?
Lisans programlarında okuyan veya mezun olan öğrenciler lisans ve önlisans programlarını tercih edebilirler.
Başka bir üniversitenin Açıköğretim Fakültesinde okurken ya da mezun olduktan sonra Fakültenize kayıt yaptırabilir miyim?

Herhangi bir yükseköğretim kurumunda öğrenimlerine devam eden veya mezun olan öğrenciler İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültemize kayıt yaptırabilirler. Lisans programlarında okuyan veya mezun olan öğrenciler önlisans veya lisans, önlisans okuyan veya mezun olan öğrenciler ise sadece önlisans programı tercih edebilir. Sosyal Hizmet Lisans Programına İkinci üniversite kapsamında öğrenci alımı yapılmamaktadır.

Fakülteniz programlarından birine ÖSYS ile yerleştirildim. Kayıt yaptırabilmek için gerekli evraklar nelerdir ve evrakları Fakültenize nasıl ulaştırabilirim?

Fakültemiz bünyesinde yürütülen programlar için belirlenen materyal ücretlerini https://www.ataaof.edu.tr/Dosyalar/mucret.pdf adresinden öğrenebilirsiniz.

Fakülteniz bünyesinde yürütülen programlardan birine İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında başvurmak istiyorum. Hangi tarihler arasında kayıt yaptırabilirim?

Fakültemize kayıt yaptıracak öğrenciler web sitemizi takip ederek kayıt tarihleri ile ilgili bilgi edinebilirler. İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kayıt tarihleri ile ilgili bilgi almak için tıklayınız.

Kayıt işlemlerini nasıl yaptırabilirim?

İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) kapsamında Fakültemize kayıt yaptıracak öğrencilerin öncelikle İkinci üniversite Kayıt Sayfası üzerinden ön kayıt işlemlerini yapmaları gerekir. ön kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler Halkbank, VakıfBank veya Ziraat Bankası’na materyal ücretini yatırdıktan sonra kesin kayıt işlemleri tamamlanmış olur. Ön kayıt işlemlerini tamamlayan ve kendisinden evrak istenen öğrencilerin evrakları eksiksiz bir şekilde Fakültemize elden veya posta/kargo yoluyla ulaştırmalıdırlar.

İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) ile ilgili bilgi almak için size nasıl ulaşabilirim?

Fakültemiz web sitesinden İkinci üniversite (Sınavsız ve belge göndermeksizin) ile ilgili bilgi edinebilir ya da çağrı merkezimizi arayarak Fakültemize doğrudan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi: 444 9282 – 0442 230 1000

Web Sitesi: https://www.ataaof.edu.tr